خبرگزاری کار ایران

افتخاری: از گرشاسبی می‌خواهم به برانکو تذکر دهد/ ذوب‌آهن و تراکتورسازی شهباززاده را می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۵۹

مدیرعامل استقلال در مورد شرایط این باشگاه و وضعیت جپاروف توضیح داد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری در حاشیه جلسه رسیدگی به وضعیت جپاروف در کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام شد و فکر می‌کنم کمیته انضباطی تصمیم مناسبی در مورد جپاروف بگیرد. متأسفانه این موضوع را رسانه‌ها بزر‌گ‌نمایی کردند. او امروز توضیحاتش را داد و اعلام کرد که کارش عمدی نبوده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود صحبت‌های برانکو در محرومیت جپاروف موثر بوده است گفت: صحبت‌هایی را که برانکو انجام داد، شنیدم. فکر نمی‌کنم او قصدی داشته باشد و خدای ناکرده بخواهد با این صحبت‌ها آرامش تیم ما را برهم بزند ولی باشگاه پرسپولیس و مربی و بازیکنانش نباید اسم از بازیکن ما بیاورند. همان‌طور که ما حرمت نگه می‌داریم آنها هم این کار را بکنند. به نظرم کار برانکو اشتباه بوده و حتماً به مدیرعامل باشگاه‌شان توضیح می‌دهم که به او تذکر بدهد.

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: استقلال وپرسپولیس نماینده ایران در آسیا هستند و باید کمک کنیم پرقدرت در آسیا حضور پیدا کنند. ذهن‌مان نباید درگیر این مسائل باشد و باید کاری کنیم تا دو تیم پرقدرت در آسیا شرکت کنند. در ادامه بازی‌ها شرایط حساس‌تر می‌شود و امیدوارم بتوانیم رضایت تماشاگران‌مان را جلب کنیم. استقلال در چند هفته اخیر فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشته است، اما همان‌طور که چند روز پیش گفتم، تیم ما صددرصد برای آسیا آماده‌ نیست. امروز اقداماتی صورت دادیم تا دستیار شفر امروز و فردا به تیم اضافه شود. دنبال مهاجم خارجی نیز هستیم که اگر بیاید، استقلال امسال جزو بهترین‌ها می‌شود.

افتخاری در مورد بحث جدایی سجاد شهباززاده هم توضیح داد: برای این بازیکن دو درخواست از دو باشگاه به صورت کتبی به دست ما رسیده است. اولی از باشگاه ذوب‌آهن بوده است و دومی از تراکتورسازی. من به شفر گفتم این دو باشگاه شهباززاده را می‌خواهند. شفر گفت فرصت دهید تا تصمیم بگیرم. قرار است او با شهباززاده صحبت کند تا رسماً تکلیف این بازیکن مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در قرارداد شفر قید شده بود که پسرش عضو کادر فنی استقلال شود یا خیر، گفت: در قراردادش چنین چیزی نبود، اما در دبی توافق کردیم که دستیاران مدنظرش را بتواند بیاورد، با این شرط که قیمت‌ آنها مناسب باشد. به دستیاران شفر حقوقی می‌دهیم که به مربیان ایرانی داده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا بازیکنان از تمرینات سانیاک رضایت دارند یا نه، گفت: صددرصد تمرینات سانیاک تأثیر زیادی روی روند روبه رشد تیم داشته است. می‌توانید این موضوع را از خود بازیکنان بپرسید. ضمن اینکه مربی جامائیکایی هم خوب و باتجربه است و به زودی به کادر ما اضافه می‌شود. سرمربی باید تیمش کامل باشد تا تاکتیک‌های مورد نظر خود را پیاده کند. اگر کارها تنها روی دوش او باشد، شاید نتواند کاری انجام دهد. استقلال به لحاظ تاکتیکی عالی کار می‌کند، اما یکی دو نقطه ضعف داریم که باید برطرف شود. اولین بحث حضور فوروارد تمام‌کننده است. روز گذشته هفت ساعت با شفر جلسه داشتیم و فیلم بازی‌های چندین بازیکن را ارزیابی و یک نفر را انتخاب کردیم. باشگاه در حال مذاکره با باشگاه بازیکن مدنظر است تا بتوانیم مقدمات حضورش را فراهم کنیم. اجازه دهید فعلاً نامی از بازیکن مدنظرمان نیاوریم.

افتخاری در واکنش به این سؤال که آیا پسر شفر تخصصی دارد یا نه، گفت: او آنالیزور است و همه بازی‌ها را نگاه کرده و به سرمربی گزارش می‌کند. پدرش نمی‌تواند همه بازی‌ها را بررسی کند. شفر هر جا بوده، پسرش هم بوده است. اگر استقلال نتیجه بگیرد که هیچ، وگرنه خودمان پسرش را بازمی‌گردانیم.

مدیرعامل استقلال در واکنش به اظهارات جواد نکونام علیه او و مدیران استقلال گفت: نکونام تلفنی با من صحبت و بحث مطالباتش را مطرح کرد. به او گفتم صبر کنید تا به موقع اقدام کنیم. هر موقع زمانش برسد، از او دعوت کرده و مذاکره خواهیم کرد، چون تعداد طلبکاران ما زیاد است. این‌طور نیست به‌عنوان مثال با مجید غلام‌نژاد توافق کنیم و با نکونام توافقی نشود. همان‌طور که گفتم تعداد طلبکاران زیاد است و همه را در نوبت گذاشته‌ایم و یک به یک توافق خواهیم کرد. پیش از اینکه به AFC بروند، از دو سال پیش شروع به پرداخت بدهی‌ها کردم. در برنامه‌های ما هست که بقیه بدهی‌ها را بدهیم و باشگاه را از داشتن بدهی پاک کنیم. کار اصلی ما هنوز آغاز نشده و تمام وقت من را این چیزها گرفته است. اگر این مشکلات حل شود، خواهید دید استقلال چه تیمی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با اینکه الهلال عربستان کویت را برای میزبانی از استقلال انتخاب کرده است، گفت: ما خودمان گفته‌ایم که بازی ما در ایران باشد، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و زورشان نرسید، ترکمنستان را به‌عنوان کشور میزبان اعلام خواهیم کرد و پیشنهاد می‌دهیم. اخیراً هم گفته‌ام که به AFC نامه زده و موضوع را اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز