خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

استفاده از توان بانوان در پُست‌های مدیریتی استان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۶۳

استاندار زنجان با تاکید بر توان نیروهای بومی هر منطقه در تصمیم گیری‌ها، گفت: اعتقاد دارم باید از ظرفیت‌های بالای بانوان شایسته و جوانان به معنای واقعی در پُست‌های مدیریتی استان استفاده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در نشست هم اندیشی همکاران استانداری زنجان، بر ضرورت بکارگیری نیروهای شایسته و متخصص بومی استان در مناصب دولتی تاکید کرد و گفت: مسئولانی که در حوزه‌های غیرتخصصی خود فعالیت می‌کنند به منزله مدیران توریستی هستند، درحالی‌ که مدیران باید شهروند حوزه مدیریتی خود باشند و با آشنایی و اطلاع کامل از تمامی جوانب حوزه مسئولیتی خود، تصمیم‌گیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دریافت خروجی و نتایج مطلوب از جلسات را نشانه محورمند بودن برنامه ها دانست و افزود: باید بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری‌های مناسب در تصمیم‌گیری‌ها گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: اکنون کشور ایران در امر "پژوهش" به عنوان یکی از ارکان 12گانه رقابت اقتصادی دنیا از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است ولی تا وقتی نتواند از این رکن در کنار بقیه ارکان به تولید ثروت بپردازد نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت.

استاندار زنجان در مورد اهداف و برنامه‌های عملیاتی خود در راستای ارتقای جایگاه و اقتدار دولت نیز اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، پیگیری و تکمیل همه مصوبات سفر دولت به استان، تلاش در راستای توسعه و آبادانی زنجان و استفاده از توان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

حقیقی با بیان اینکه باید به دور از کارها و گرایش‌های باندی و جناحی، به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل کرده و حافظ ارزش‌های نظام اسلامی باشیم، افزود: در استان زنجان که به غیرت، شجاعت و مردانگی در کشور شهرت یافته، دیار غواصان دریادل و الگوی عزاداری عاشوراست، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم انتظار دارند مسؤولین به وعده‌های خود صادقانه عمل کنند.

وی در زمینه انتصاب خود به عنوان استاندار زنجان نیز اظهار کرد: با افتخار خدمت به مردم استان زنجان را پذیرفته‌ام و از تمام تجربه و توانم در این راه استفاده خواهم کرد.

استاندار زنجان با اشاره به تنگناها و محدودیت‌های موجود، از تلاش‌های استانداران و همکاران سابق قدردانی کرد و گفت: یقین دارم استاندار و مدیران سابق هرچه در توان داشتند برای خدمت به استان انجام داده‌اند ولی برخی محدودیت‌ها و تنگناها مانع از تحقق تمامی برنامه ها در استان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز