خبرگزاری کار ایران

داورزنی: استعدادها، خون تازه ورزش هستند/ نوجوانان امروز فاتح میدان‌های بزرگ آینده هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۵۳

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از بین این استعداد های نوجوان، قهرمانان ارزنده ای ظهور خواهند کرد و برای کشور افتخار می آفرینند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: مدال آوران آین ده بازی‌های آسیایی، المپیک، و مسابقات جهانی از بین شما نوجوانان هستند.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که امسال با مشارکت فدراسیون های ورزشی و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صورت گرفت، کشف استعدادهای ورزشی کشور بود که کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

داورزنی گفت: جا دارد تشکر از همه فدراسیون ها و استان ها تقدیر داشته باشم که این امکان را برای بروز و ظهور نوجوانان مستعد رشته های مختلف ورزشی را فراهم کردند تا  ۵۰۰ هزار نفر در کل کشور بتوانند مورد ارزیابی قرار بگیرند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از اقداماتی که قطعاً در تقویم فدراسیون ها و معاونت توسعه ورزش قهرمانی به صورت مستمر و سالیانه قرار خواهد گرفت همین استعدادیابی ورزشی است و این استعدادها مانند خون تازه ای وارد بدنه ورزشی کشور می‌شوند.

وی در پایان از همه کسانی که تدارک این برنامه را دادند تشکر کرد گفت: موفقیت این نوجوانان را از خداوند متعال خواستارم و مطمئنم در میدان‌های بزرگ آینده از بین این استعداد های نوجوان، قهرمانان ارزنده ای ظهور خواهند کرد و برای کشور افتخار می آفرینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز