خبرگزاری کار ایران

در اسنوکر حرف‌های زیادی در جهان داریم

داورزنی: وزارت ورزش از برنامه‌های اسکندری حمایت و بر اجرای آنها نیز نظارت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۸۵

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در اسنوکر حرفهای زیادی در جهان داریم اما در بولینگ فاصله داریم و باید زیرساخت‌ها استانداردسازی شود تا ورزشکاران بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس پس از انتخاب مجدد هاشم اسکندری به عنوان رئیس فدراسیون گفت: مجمع ۴ سال دیگر مسئولیت و به دنبال آن وظیفه پیگیری اهداف فدراسیون را به آقای اسکندری داد که از این بابت به ایشان تبریک می‌گویم و همچنین به آقای ولی زاده هم خسته نباشید می‌گویم که تلاش کردند و برنامه ارائه دادند تا در این رشته مثمر ثمر باشند.

 وی افزود: آرا نشان می دهد ۱۴ نفری که به آقای ولی زاده رای دادند انتظار دارند فدراسیون در چهار سال سوم انتظارات آنها را برآورده کند و برای چهار سال برنامه‌هایی تدوین شود که کاستی‌ها پوشیده شود.

داورزنی ادامه داد: با توجه به انتظار و ظرفیت هایی که در استان‌های کشور وجود دارد نیاز به یک خلاقیت و تحول جدید در این رشته ها هستیم.

 وی تصریح کرد: در اسنوکر حرفهای زیادی در جهان داریم اما در بولینگ فاصله داریم و باید زیرساخت‌ها استانداردسازی شود تا ورزشکاران بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند. در رشته بولس هم همین‌طور باید توجه بیشتری به استان ها و حوزه بازاریابی داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بیست و پنج نفری که به آقای اسکندری رای دادند در حقیقت به ثبات مدیریت و برنامه های تنظیم شده رای دادند اما ۱۴ نفر دیگر که به آقای ولی زاده رای دادند به این معناست که باید از نقطه نظرات و ظرفیت های دیگر نیز در این رشته ها استفاده کنیم.

 داورزنی گفت: مشارکت بیشتر استان ها در تصمیمات و توسعه زیرساخت ها و استاندارد سازی آنها باید مد نظر قرار گیرد تا به اهداف بلندتری در بولینگ و بولس هم برسیم.

 محمدرضا داورزنی گفت: وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های آقای اسکندری حمایت و بر اجرای آنها نیز نظارت خواهد داشت. باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای ملی برای علاقه مندی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این رشته‌ها نیز به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز