خبرگزاری کار ایران

سومین برنامه ملی آمار و شناسه یکتای کشور تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۶۴

در این جلسه که روز دوشنبه ٢٨ آبان ماه در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد،‌ علاوه برتصویب سومین برنامه ملی آمار( ١٤٠٠-١٣٩٦ )‌،‌طرح اختصاص شناسه ملی به مجوز‌ها و کسب و کار های کشور نیز تصویب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز آمار ایران، در پنجاه و  هشتمین جلسه شورای عالی آمار که با حضور دکتر محمد باقر  نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  و  رئیس  شورای عالی آمار،  دکتر  امید علی پارسا رئیس مرکز آمار ایران و دبیر این شورا و اعضای آن از دستگاه‌های اجرایی، برگزار گردید،سومین برنامه ملی آمار در ١٢ ماده و ٥ تبصره  تصویب شد.

 در این جلسه که روز دوشنبه  ٢٨ آبان ماه در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد،‌  علاوه برتصویب سومین برنامه ملی آمار ( ١٤٠٠-١٣٩٦ )‌،‌طرح اختصاص شناسه ملی  به مجوز‌ها  و کسب و کار های کشور  نیز  تصویب  شد.

 امید علی پارسا،‌رئیس مرکز آمار ایران در این جلسه، با اشاره به این که سطح راهبری برنامه ملی آمار سال گذشته به تصویب شورای عالی آمار رسیده است،‌گفت: ‌مهمترین بخش این برنامه گذار از آمارهای سنتی به آمارهای ثبتی مبنا است. وی افزود: ‌سه کد یکتا شامل کد ملی ، کد پستی و کد  کسب و کار  در این برنامه باید به افراد و کسب و کار ها  اختصاص یابدکه در برنامه های گذشته کد ملی افراد و  کد پستی اختصاص داده شده است و در این برنامه اختصاص کد کسب و کار نیز باید انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز