خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

عقبگرد دوباره بازار ارز و طلا / کاهش تعداد دادوستدها

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۵۵

نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی صرافی‌ها از بازه قیمتی 13 هزار و دویست تومان تا 13 هزار و چهارصد تومان را شامل می شود. همچنین نرخ هر یورو نیز در محدوده 15 هزار و دویست هزار تومان و 15 هزار و پانصد هار تومان است.

به گزارش ایلنا، این روزها نرخ ارز در بازار ارز روند پر نوسانی را دنبال می‌کند. به طوری که دیروز  نرخ هر دلار آمریکا پس از یک هفته دوباره مسیر افزایشی به خود گرفت و تا مرز 14 هزار تومان نیز رسید اما از امروز دوباره روند کاهشی پیدا کرده است.

به طوری که نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی صرافی‌ها از بازه قیمتی 13 هزار و دویست تومان تا 13 هزار و چهارصد تومان را شامل می‌شود.

همچنین نرخ هر یورو نیز در محدوده 15 هزار و دویست هزار تومان و 15 هزار و پانصد تومان است.

با توجه به پیوند قیمتی ارز و سکه نرخ انواع سکه و طلا نیز روند کاهش پیدا کرده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در این مورد گفت: در روزهای اخیر شاهد نوسانات زیادی در بازار بودیم که باعث کاهش تعداد دادوستدها و در شرایط احتیاط شده است. به همین دلیل نوسانات امروز کمتر بوده و عرضه و تقاضا کاهش پیدا کرده است و به نوعی تقاضای اضافی در بازار وجود ندارد.

وی با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه و طلا در بازار گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با کاهش صد هزار تومانی نسبت به دیروز ، چهار میلیون و پنجاه هزار تومان است و نرخ هر سکه تمام با طرح جدید چهار میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان، نیم سکه هم دو میلیون و صد و پنجاه هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و دویست و بیست هزار تومان است.

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران افزود: همچنین نرخ سکه‌های یک گرمی ششصدو شصت هزار تومان است. قیمت هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز سیصدو هشتاد و هفت هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز