خبرگزاری کار ایران

مشکل اصلی، رسیدن پرسپولیس به فینال آسیا است

خمارلو: در هیچ جایی از نامه، ننوشتیم در روزهای فیفا بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۷۰

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: به ما گفتند نامه را باید با آن متن ارسال کنیم ولی هیچگاه نامه‌ای نزدیم که در آن حق معافیت از بازی در روزهای فیفا را از پرسپولیس سلب کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو در کنفرانس خبری سرمربیان در پاسخ به سوالی درباره نامه‌نگاری باشگاه با سازمان لیگ برای انجام بازی بدون نفرات ملی‌پوش اظهار داشت: هیچ نامه جداگانه‌ای در کار نبوده است که کسی بخواهد بی‌اطلاع باشد. اصلا قرار ما بر این نبود که ما بدون ملی‌پوشان بازی کنیم. بحث سازمان لیگ و آقای سعید فتاحی این بود که برای یکسان شدن نامه‌ها، ما این نامه‌ها را بزنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کجای همین نامه گفتیم که ما حاضریم در روزهای فیفا بازی کنیم؟ چه جایی از نامه عنوان کردیم که ملی‌پوشان امید ما هم نباشند؟ در آن نامه‌ای که می‌گویند، هیچیک از این مسائل مطرح نشده است.

همچنین روزی که ما برای دریافت جام قهرمانی سوپر جام به سازمان لیگ رفتیم به ما گفتند با آقای کرانچار و آقای استیلی صحبت شده است، بازیکنان امید بیایند سر تمرین پرسپولیس اما نه تنها این اتفاق روی نداد، بلکه حمیدرضا طاهرخانی با تیم امید رفت.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس خاطرنشان کرد: بحث اصلی در اینجا نحوه برنامه‌ریزی مسابقات است. فکر نمی‌کردند که پرسپولیس به فینال آسیا برود و به نظر می‌رسد مشکل این است که ما به فینال آسیا راه پیدا کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز