خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه پرسپولیس به جذب ستاره عراقی، اهدای سوپرجام و تغییر داوری

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۷۹

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره زمان اهدای جام قهرمانی سرخپوشان در سوپرجام و همچنین امضای قرارداد ایمن حسین و تغییر داور بازی مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، در جریان نشست خبری برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در مورد زمان اهدای سوپرجام گفت: اعضای هیأت مدیره باشگاه پیگیر سوپرجام هستند، پرسپولیس اکنون قهرمان سوپرجام شده و آقای گرشاسبی هم در جلسه‌ای که با آقای تاج داشت این را گفت. سوپرجام برای ما تمام شده و ما قهرمان این جام هستیم و منتظریم که سازمان لیگ جام قهرمانی را هرچه سریعتر اهدا کند، ما آماده دریافت این جام هستیم. 

در ادامعه خمارلو در واکنش به امضای قرارداد ایمن حسین با پرسپولیس اظهار داشت: ما وقتی به بازیکنی پیشنهاد می‌دهیم روی کاغذ A4 نمی‌نویسیم بلکه سربرگ باشگاه روی آن است. اینطور هم نیست که گفته می‌شود بلکه هنوز آقای گرشاسبی چیزی امضا نکرده است.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در خصوص تغییر داور بازی فردا گفت: ما این مسئله را از نماینده سازمان لیگ پرسیدیم و آنها هم گفتند که اطلاع خاصی در این باره ندارند و شاید بحث رفت و آمد در میان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز