خبرگزاری کار ایران

قانون منع به کارگیری بازنشستگان علیه گرشاسبی / نبی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۳۹

شایعه تغییر در کادرمدیریتی باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از پیش شنیده می‌شود و این اتفاق می‌تواند باشگاه پرسپولیس را آبستن حوادث گوناگون کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس توانست با وجود تمام تنگناها و مشکلاتی که بر سر راه خود می‌دید عملکرد بی‌نظیری از خود نشان داده و به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. در کنار توانایی‌های فنی برانکو و بازیکنان این تیم که همواره به عنوان نقطه قوت این تیم مطرح شده است باید به ثبات در مدیریت این باشگاه نیز اشاره کرد که باعث رقم خوردن چنین افتخاراتی شده است.

در ابتدای کار برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس علی اکبرطاهری در 2/5 سالی که مدیرعامل پرسپولیس بود توانست با تمام اشتباهات و ضعف‌هایی که داشت پرسپولیس را با همراهی و سوپروایزری برانکو به بام فوتبال ایران برساند و یکی از تیم‌های قابل احترام آسیا تبدیل کند.

پس از جایگزینی حمیدرضا گرشاسبی به جای طاهری ابتدا هواداران پرسپولیس به این انتخاب انتقاد داشتند اما بعد از مدتی که گذشت و با کارهایی که گرشاسبی در مدت کوتاه توانست برای پرسپولیس انجام دهد نظر هواداران نسبت به او تغییر یافت. از جمله کارهای گرشاسبی که در طی مدت کوتاه که گرشاسبی را به مرد محبوب سکوها تبدیل کرد می‌توان به حل و فصل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور از پرسپولیس همچنین پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌های بین‌المللی باشگاه پرسپولیس بود که باعث شد هواداران پرسپولیس بیش از پیش به صلاحیت گرشاسبی برای مدیرعاملی پرسپولیس پی ببرند.

در روزهای گذشته بحثی مطرح شده مبنی بر این که با توجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان سرپرست موقت پرسپولیس باید از سمت خود استعفا داده و عنان کار را به فرد دیگری بسپارد، اتفاقی که می‌تواند باعث برهم خوردن نظم و آرامش تیم پرسپولیس شود.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد بحث حضور مهدی‌محمد نبی دبیر سابق فدراسیون فوتبال به عنوان جانشین گرشاسبی بیش از پیش جدی شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید شاهد حضور نبی در راس باشگاه پرسپولیس باشیم. این شایعات از آن جهت جدی به نظر می‌رسد که نبی پاسخ روشنی به این اتفاق نداده و به نظر می‌سد خبر جایگزینی او به جای گرشاسبی بیش از یک شایعه باشد.

البته حمیدرضا گرشاسبی نیز تمام این حرف و حدیث ها را بی اساس خوانده و گفته: این صحبت‌ها و جانشینی‌ها شایعه است و خود وزیر هم این مسئله را گفته است. از زمانی که من آمدم بدهی پرسپولیس ۳۷ میلیارد تومان بود، اما اگر الان بخواهیم کار را تغییر بدهیم ۲.۵ میلیون دلار از‌ ای اف سی طلب داریم و ۴۰ میلیارد تومان هم از اسپانسرمان. به قول معروف همیشه بیشتر از میزم کار کرده‌ام و اهل کم فروشی نبوده‌ام

در فضای مجازی هواداران پرسپولیس نسبت به این اتفاق موضع منفی دارند و با مراجع به صفحه‌ی اجتماعی وزیر ورزش این اعتراض را با درج هشتگ  #نه_به_نبی به گوش سلطانی‌فر رسانده‌اند.

این اعتراضها از آن جهت صورت گرفته که برخی ها معتقدند نبی با توجه به دوران حضورش در تیم ملی و رابطه‌ی حسنه‌ای که با سرمربی تیم ملی دارد و با علم بر این موضوع که کی‌روش و برانکو اختلاف شدیدی با هم دارند می‌تواند در روند رو به رشد تیم برانکو تاثیر گذاشته و منجر به این اتفاق شود که این تیم از مسیر موفقیت خارج شده و به سراشیبی سقوط نزدیک شود.

قانون منع به کارگیری بازنشستگان علیه گرشاسبی / نبی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

هر آنچه که هست در روزهای آینده خبرهای زیادی از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس به گوش خواهد رسید و باید ببینیم چه اتفاقی برای صندلی مدیریت پرسپولیس رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز