خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: استقلال چیزی برای از دست دادن نداشت/ سیدجلال نشان داد حقش ضایع شده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۶۹

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تساوی تیمش در دربی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی پرسپولیس در دربی 88 در جمع خبرنگاران گفت: همیشه این بازی از حساسیت خاصی برخوردار بوده و بچه‌های ما همه با تمام توان بازی کردند استقلال چیزی برای از دست دادن نداشت. در حال حاضر بیشتر تمرکز ما روی بازی با السد است و امیدواریم آنجا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد کیفیت پایین دربی و اعتراض تماشاگران گفت: بحث‌های فنی را باید برانکو و مربیان پاسخ دهند همانطور که می‌دانید ما یک سال است از جذب بازیکن محروم هستیم و اگر کسی آسیب ببیند به زور ۱۱ نفر می‌شویم. در حال حاضر تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و همه بچه‌ها با چنگ و دندان تیم را به این مرحله رسانده‌اند و بیشتر تمرکزشان روی دیدار آینده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مصدومیت حسین ماهینی عنوان کرد: ماهینی آسیب دیده بود اما امروز او را به بازی رساندند. هنوز درصد آسیب‌دیدگی‌اش را اعلام نکرده‌اند و امیدوارم چیز خاصی نباشد. اما این را هم باید بگویم که سیدجلال ستاره میدان بود و نشان داد که حقش ضایع شده است.

گرشاسبی در مورد بالا رفتن قیمت دلار و مشکلات برای این باشگاه گفت: باید بگویم مشکلات کمر ما را شکسته است. باید از برانکو و خارجی‌های تیم تشکر کنم پنج ماه است که یک ریال هم نگرفته‌اند. آنها به عشق پرسپولیس مانده‌اند در حالیکه همین الان هم می‌توانند ایران را ترک کنند و تمام مطالبات خود را هم بگیرند. سلطانی‌فر وزیر ورزش هم دنبال این کار است که امیدوارم بانک مرکزی فکری کند چون اگر مشکلات حل نشود این همه هوادار ضرر خواهند کرد. امیدوارم دوستانی که جدیداً به بانک مرکزی آمده اند این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند چون ارز آزاد خریدن هم برای ما ممنوع است فعلاً رفاقتی کار را جلو می‌بریم که اگر بازی با السد را هم رد کنیم بخشی از مشکلات ارزی‌مان حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز