خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهوری آمریکا:

در ۲ روز آینده گزارشی جامع درباره قتل خاشقجی منتشر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۷۰

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در زمینه نقش عربستان در پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی باید «مسائل بسیاری» مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -شنبه- گفت که دولت تا روز دوشنبه گزارشی کامل درباره قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی، منتشر می‌کند. این در حالی است که شیوه واکنش واشنگتن به این قضیه انتقادهای بسیاری را به دنبال داشته است. 

ترامپ گفت: «در دو روز آینده گزارشی جامع و کامل در این‌باره ارائه می‌دهیم، احتمالا در روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه.»

سازمان سیا روز پنجشنبه گذشته اعضای کنگره را در جریان تحقیقات و جزئیات ارزیابی خود از عملیات قتل خاشقجی قرار داده و پس از آن نیز خبر مسئولیت ولیعهد عربستان در عملیات قتل منتشر شد.

ترامپ درباره نقشی که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در قتل خاشقچی ایفا کرده است، گفت: «تا این لحظه معتقدیم که او نقشی در این ماجرا نداشته است. باید ببینیم که گزارش‌ها چه نشان می‌دهند.»

وی همچنین گفت که عربستان سعودی شریکی «ارزشمند در زمینه توسعه مشاغل و اقتصاد در آمریکا» است. 

ترامپ افزود که در زمینه نقش عربستان در پرونده قتل خاشقجی باید «مسائل بسیاری مد نظر قرار بگیرد.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز