خبرگزاری کار ایران

تمجید ویژه اسطوره رئال از راموس

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۴۱

سرخیو راموس وظیفه سنگین کاپیتانی لوس بلانکوس را برعهده دارد و در فصلی که برای آنها دشوار آغاز شده در کانون توجه است.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس با گذشت چندماه از ماجرای برخورد با محمد صلاح همچنان مورد حمله طرفداران لیورپول قرار دارد و اخیرا دژان لوورن، مدافع کروات قرمز‌های آنفیلد پس از خطای روی راموس در بازی مقابل اسپانیا مدعی بود انتقام هم تیمی‌اش را از کاپیتان رئال گرفته است.

راموس به همراه تیم ملی اسپانیا جام جهانی سختی را هم تجربه کرد و تغییر ناگهانی در کادرفنی ماتادورها با برکناری یولن لوپتگی موجب شد تا با فرناندو هیرو، آنها تنها از مرحله گروهی صعود کرده و با شکست مقابل روسیه از گردونه مسابقات کنار بروند.

مدتی گذشت و سرخیو راموس به همراه لوپتگی که به دلیل پذیرفتن پیشنهاد رئال از تیم ملی کنار گذاشته شده بود، بدترین نتایج باشگاه در قرن اخیر و البته شکست سنگین مقابل بارسلونا در الکلاسیکو را تجربه کرد. البته طی همه این روزها او همواره به هم‌تیمی‌هایش روحیه داده و جایگاه ویژه‌ای نزد طرفداران رئال دارد.

خورخه والدانو، بازیکن اسبق رئال مادرید در تمجید از راموس می‌گوید: "سرجیو طوری وارد رختکن می شود انگار که رئال مادرید متعلق به اوست و طوری وارد زمین می شود که انگار فوتبال را ابداع کرده است. در شرایطی که همه قایم می شوند، او دنیا را با یک پنالتی چیپ به چالش می کشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز