خبرگزاری کار ایران

کنایه راموس به لوپتگی پس از شکست سنگین در نیوکمپ

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۴۶

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از شکست 5 بر یک مقابل بارسلونا در الکلاسیکو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش اکثر رسانه‌های اسپانیایی یولن لوپتگی در ادامه نتایج ضعیف فصل جاری به همراه رئال مادرید، اعتماد هیئت رئیسه باشگاه به خود را از دست داده و آنتونیو کونته جانشین او خواهد شد. راموس در این خصوص گفت: در وضعیتی دشوار قرار داریم، ما لحظات امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم حتی اگر واکنش خوبی هم داشته باشیم. پس از این که نتیجه بازی 3 بر یک به سود بارسلونا شد، آنها بیشتر از نقاط ضعف ما استفاده کردند.

او ادامه داد: ما این نتیجه را محکوم می‌کنیم، ما توانایی زدن گل تساوی را داشتیم و یه یک نوعی واکنش نشان دادیم. در حال حاضر رنج می‌بریم و باید متحد باشیم، این یک لحظه دشوار برای همه است، ما به تغییر نیاز داریم.

کاپیتان رئال افزود:من همیشه با همه مربیان رابطه خوبی داشتم اما در چنین شرایطی، بهتر است کنار بمانیم زیرا شرایط حساسی است. کونته جانشین لوپتگی شود؟ شما احترام را تحمیل نمی‌کنید، شما باید آن را بدست آورید. شما می‌دانید طی سال‌های اخیر ما عناوین زیادی کسب کردیم، مدیریت رختکن و بازیکنان مهمتر از دانش تاکتیکی و کارهای فنی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز