خبرگزاری کار ایران

عواقب تحقیر مقابل بارسلونا

عجیب اما واقعی: لوپتگی فردا برکنار می‌شود؛ کونته هدف جدید پرز!

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۴۱

سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید فردا معرفی می‌شود!

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادری در حال برنامه ریزی برای معرفی سرمربی جدید لوس بلانکوس است و طی ساعات آینده در این رابطه جلسه‌ای با مدیران ارشد باشگاه برگزار می‌کند؛ به احتمال بسیار زیاد یولن لوپتگی فردا برکنار می‌شود و آنتونیو کونته هفته آینده به عنوان جانشین رسمی او معرفی خواهد شد.

دریافت پنج گل در ورزشگاه نیوکمپ راه‌های نجات لوپتگی را مهر و موم کرده است و شرایط مهیاست تا سرمربی ایتالیایی همین فردا به پایتخت اسپانیا سفر کند.

در غیر اینصورت، سانتیاگو سولاری هدایت موقت کهکشانی‌ها را در دیدار چهارشنبه شب کوپا دل ری مقابل ملیا را برعهده خواهد گرفت.

فلورنتینو پرز بدون اینکه با مربیان و بازیکنان تیمش صحبت کند نیوکمپ را ترک کرد و بسیار ناراحت بود. اعتماد اعضای هیئت مدیره به این سرمربی از بین رفته است و هرچند بازیکنان از او حمایت کرده‌اند اما نتایج قابل قبول نیست.

تنها مانع پیش روی کونته برای قبول هدایت رئال مادرید ماجرای قرارداد او با باشگاه چلسی بود که در تابستان آنها را ترک کرده و اخیرا بدون پرداخت مالیات حقوقش را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز