خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان تنیس روی میز کارگران اردو میزنند

آبادان و مشهد نخستین ایستگاه اردوی ملی پوشان تنیس روی میز کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۲۸

ملی پوشان تنیس روی میز کارگر کشور جهت حضور در رقابت های جهانی اسپانیا آذرماه امسال وارد اردو می شوند.

به گزارش ایلنا، ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری تیر ماه سال آینده در حالی برگزار می شود که ملی پوشان کارگر کشورمان سومین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهند نمود.

مجید احتشام زاده معاون فنی فدراسیون ورزش کارگری در مورد حضور تیم های در ششمین دوره این رقابت ها اظهارداشت: کاروان امید و تلاش در با ۸ رشته ورزشی در ریگا پایتخت کشور لتونی حاضر شده بود و مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آورده بود.این درحالیست که تاکنون بنا بر تصمیمات اتخاذ شده کاروان کشورمان در ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری در ۶ رشته ورزشی حضور خواهد داشت که البته این امر تا کنون قطعی نشده و قابل تغییر است .

رئیس انجمن تنیس روی میز کشورمان در ادامه با اشاره به وضعیت تیم ملی تنیس روی میز کشورمان افزود:خوشبختانه با تصمیم ماخوذه از سوی فدراسیون، امسال قرار است تیم ملی ورزش کارگری بصورت انتخابی به بازیهای اعزام شوندو ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان نیز برای پوشیدن پیراهن تیم های ملی مشخص شده اند.برهمین اساس ۱۰ ملی پوش آقا و ۸ نفر بانوان در قالب ۴ تیم برای حضور در اردوهای ورزشی انتخاب شده اند و در نهایت ملی پوشان نهایی از درون همین اردوها مشخص می شوند.

احتشام زاده با اشاره به اردوهای تنیس روی میزکاران کشورمان عنوان نمود: قرار است ۳ دوره اردو در راستای آماده سازی ملی پوشان کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی 2019 برگزار گردد که اردوی اول بانوان در آبادان و آقایان در مشهد و در نیمه اول آذر ماه برگزار خواهد شد.پس از انجام سومین اردو در نهایت ۸ملی پوش آقا و ۶ ملی پوش بانو در قالب ۲ تیم آقایان و ۲ تیم بانوان برای حضور در این رقابت ها انتخاب می شوند.

قهرمان اسبق تنیس روی میز کشورمان با اشاره به عناوین دوره گذشته تیم تنیس روی میز کشورمان گفت: در دوره قبل مقام های خوبی را بدست آوردیم.در انفرادی آقایان سکوهای اول و دوم را از آن خود کردیم و در بخش دو نفره نیز گردن آویز نقره را به ارمغان آوردیم.در بخش بانوان نیز تنها موفق به کسب برنز انفرادی شدیم که در مجموع با درنظر گرفتن شرایط نتایج مطلوبی را کسب کردیم.

معاونت فنی فدراسیون ورزش کارگری در خصوص پیش بینی خود از وضعیت ملی پوشان حال حاضر ورزش کارگری نیز یادآور شد: اگر مشکلی پیش نیایدیقینا امکان قهرمانی در بخش آقایان را داریم و در قسمت بانوان نیز به خاطر کثرت حضور تیم های اروپایی و سطح فنی آنها اگر بتوانیم مدال دور قبل را حفظ کنیم نتیجه راضی کننده ای را کسب نموده ایم.

احتشام زاده در پایان با اشاره به سایر برنامه های انجمن تنیس روی میز کارگران افزود: علاوه بر رقابت های جهانی ورزش کارگری درصدد آن هستیم تا پیشکسوتان کاروتلاش را راهی یک تورنمنت بین المللی کنیم که در این راستا تورنمنت های چین و انگلیس پیش روی مان قرار دارد. از این رو با همکاری شرکت فولاد مبارکه و برای نخستین بار در ورزش کارگری قرار است تا پیشکسوتان را به یک رویداد بین المللی اعزام نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز