خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رییس جهاد دانشگاهی در پی درگذشت نوربخش

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۳۷

رییس جهاد دانشگاهی در پی درگذشت مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت حمیدرضا طیبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ

عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحیما

با تأسف و تأثر فراوان، درگذشت مرحوم آقای دکتر سید محمدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی را به خانواده داغدار ایشان،‌ دوستان و همکارانش و عموم ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض می‌‌‌کنم.

دکتر نوربخش از جمله مدیران جهادی تربیت شده در مکتب اسلام و از خدمتگزاران صدیق مردم به شمار می‌‌‌‌رفت. هر فصل از زندگی پر برکت آن فقید سعید از مسئولیت بخش تحقیقات جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران گرفته تا کوشش‌‌‌‌های با اخلاص او در شورای سرپرستی آن واحد و در آخر تعهد و اهتمام او به تامین اجتماعی بویژه آسایش خانواده مستمری‌‌‌‌‌بگیران، الگویی ناب و قابل حصول در فرهنگ مدیریت جهادی است.

اینجانب از خدای سبحان مسألت می‌‌‌‌‌کنم راه تحمل ضایعه از دست دادن زودهنگام این مدیر لایق و معاون خدوم تامین اجتماعی مرحوم تاج‌‌‌‌‌الدین را برای بازماندگان این مصیبت هموار سازد و همچنین برای ارواح سفر کرده این دو عزیز، رحمت و غفران بیکران الهی خواهانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز