خبرگزاری کار ایران

بررسی فهرست بازیکنان پرسپولیس و محدودیت‌های خرید در نیم فصل؛

نام ماهینی و انصاری از جمع سرخپوشان خارج می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۶۲

سرخپوشان تنها 2 بازیکن جدید در نیم فصل می‌توانند به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس این روزها بیشتر از هر تیم دیگری بی‌صبرانه در انتظار باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات است تا با توجه به محرومیت از دو پنجره قبلی و از دست دادن تعداد زیادی از نفرات کلیدی خود بتواند بعد از یک سال بازیکن جدید به خدمت بگیرد و نفراتی را هم که پیش از این با آنها قرارداد بسته به فهرست خود اضافه کند.

در این میان بحث نیازهای تیم برای تقویت در پست‌های مختلف یک طرف ماجرا است و محدودیت‌هایی هم که در قوانین نقل و انتقالات و فهرست بازیکنان وجود دارد یک سمت دیگر که باید دید کادر مدیریتی باشگاه چطور با این موضوع کنار خواهد آمد.

پیش از این بحث خروج نام محمد انصاری و حسین ماهینی از فهرست مطرح بود که با توجه به غیبت قطعی آنها تا پایان فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی، آنها از لیست نفرات کنار رفته و جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود ولی حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه در صحبت‌‌هایی اعلام کرد که آنها 9 جای خالی دارند و احتیاجی به خروج نام بازیکنی از فهرست نیست.

با مروری بر لیست نفرات پرسپولیس و قوانین سازمان لیگ می‌توان صحت و سقم گفته‌های گرشاسبی را بررسی کرد.

در آخرین اعلان سازمان لیگ در خصوص قوانین فهرست بازیکنان و نقل و انتقالات آمده که سهمیه بازیکنان بزرگسال هر تیم 18 و تعداد سهمیه امید 9 نفر است و 3 بازیکن هم سهمیه 23 تا 25 سال هستند که در مجموع به هر تیم اجازه داشتن 30 بازیکن را می‌دهد.

در حال حاضر در فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس 16 بازیکن حضور دارند:

امید عالیشاه، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احسان علوان‌زاده، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، محسن ربیع‌خواه، شایان مصلح، بوژیدار رادوشوویچ، گادوین منشا و آدام همتی و از این فهرست علیپور، نعمتی و علوان زاده سهمیه 23 تا 25 سال محسوب می‌شوند.

و 8 بازیکن در فهرست امید این تیم هستند:

حمیدرضا طاهرخانی، ابوالفضل درویشوند، احسان حسینی، محمدامین اسدی، بشار رسن،‌ شاهین عباسیان، احمد بهاروندی و سعید حسین پور

بدین ترتیب در حال حاضر سرخپوشان 24 بازیکن در اختیار دارند و تنها مجاز به اضافه کردن نام 6 بازیکن به فهرست خود هستند که 5 بزرگسال و یک امید را شامل می‌شوند و این در حالیست که پرسپولیس با 4 بازیکن قرارداد بسته که آنها هم باید از نیم فصل اضافه شوند و مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی شیری 4 سهمیه بزرگسالان محسوب می‌شوند.

نکته قابل توجه دیگر این است که هر تیم در نیم فصل اجازه جذب 6 بازیکن جدید را دارد که 4 سهمیه آن استفاده شده و فقط یک سهمیه بزرگسال و یک سهمیه امید می‌توانند جذب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز