خبرگزاری کار ایران

اقامه نماز میت غیابی برای خاشقجی در مدینه

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۳۳

نمازگزاران در مسجدالنبی در مدینه پس از اقامه نماز صبح برای روزنامه‌نگار منتقد حکومت عربستان سعودی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید، نماز میت غیابی خواندند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، امام جماعت مسجدالنبی در حساب خود در شبکه اجتماعی، تصاویری از اقامه نماز میت برای «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی منتشر کرد.

صالح، پسر جمال خاشقجی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده بود که صبح امروز در مسجدالنبی در مدینه پس از نماز صبح و در مسجدالحرام در مکه پس از نماز جمعه برای پدرش نماز میت غیابی اقامه خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد که بین روزهای جمعه تا یکشنبه در خانه شخصی خود در جده برای پدرش مراسم ختم برگزار می‌کند.

خانواده خاشقجی پس از اظهارات سخنگوی دادستانی عربستان سعودی اعلام کردند که برای وی مراسم ختم برگزار می‌کنند.

سخنگوی دادستانی عربستان سعودی روز گذشته اعلام کرد که جمال خاشقجی در ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول قطعه قطعه شده است.

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی، سردبیر سابق روزنامه الوطن و ستون‌نویس واشنگتن‌پست دوم ماه اکتبر به منظور انجام امور رسمی وارد کنسولگری این کشور در استانبول شد و از آن خارج نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز