خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور درگذشت نوربخش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۱۳

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیلم تسلیت علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر  کشور به شرح ذیل است: 

((بازگشت همه بسوی اوست))

خبر عروج شهادت گونه دکتر نوربخش، مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی سازمان، آقای تاج الدین که در راه خدمتگزاری به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و حفظ و حراست از کیان این سازمان بزرگ مردمی از جان مایه گذاشتند، بسیار سخت و طاقت فرساست.

صیانت از حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران و دل نگرانی عمیق جهت کاهش مشکلات مخاطبان این حوزه از دغدغه های همیشگی ایشان بود.

بی تردید جامعه شریف بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی وامدار تلاش بی وقفه و خدمات ماندگارش خواهد بود. لذا همراه و دوشادوش کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران ارجمند تامین اجتماعی به منظور ارج نهادن و قدرشناسی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت گونه آن عزیز سفر کرده از ساعت 9:30 صبح روز شنبه( 26 آبان) مقابل ساختمان تامین اجتماعی(جنب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گرد هم می آییم و با اعلام تسلیت به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تسلای خاطر بازماندگان خواهیم بود.  

 از قادر متعال علو درجات و حشر با مقربان درگاهش مسألت می‌نمایم.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر  کشور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز