خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:

اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور مازندران به مناطق عملیاتی جنوب

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۳۱

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از اعزام 10 هزار دانش‌آموز در دو مرحله در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عسکر مجیدی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران اردوهای راهیان نور را از ضروری‌ترین اقدامات برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل آینده برشمرد و اظهار داشت: اعزام اردوهای راهیان نوردانش‌آموزی مازندران در دو مرحله صورت می‌گیرد و فردا 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی افزود: 10 هزار دانش‌آموز در دو بازه زمانی 25 آبان‌ماه به مدت بیست روز و نیز اول بهمن‌ماه به مدت بیست روز اعزام خواهند شد و هر کاروان به مدت چهار روز در اردو حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران ضمن اعلام اینکه امسال در چند کاروان والدین نیز همراه دانش‌آموزان حضور دارند، گفت: 15 تا 18 هزار دانش‌آموز داوطلب حضور در این اردوها بودند و ما 10 هزار نفرشان را اعزام می‌کنیم.

 مجیدی هزینه نهایی هر دانش‌آموز در چهار روز حضور در اردو را 300 هزار تومان اعلام کرد که 70 هزار تومان آن را دانش‌آموز و مابقی را سپاه پرداخت می‌کند.

وی مکان استقرار دانش‌آموزان در اردوها را اردوگاه شهید کلهر اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اعلام کرد.

مجیدی افزوذ: دانش‌آموزان در یادمان‌های شلمچه و اروند، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، مقر شهدای تفحص و یادمان فتح‌المبین حضور خواهند داشت.

وی همچنین حضور در پالایشگاه آبادان و یک شرکت تولیدی را به عنوان اردوی علمی از برنامه‌های این اردوها برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز