خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات سلامت‌محور در مترو تئاتر شهر طی هفته دیابت

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۲۷

همزمان با هفته دیابت در مترو تئاترشهر واقع در چهارراه ولیعصر (ع) خدمات سلامت‌محور ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدجواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: با توجه به اهمیت آگاهی افراد نسبت به بیماری دیابت و روش‌های پیشگیری و کنترل این بیماری، طرح "چارسوق پیشگیری از دیابت" از سوی اداره سلامت در یکی از پرترددتردین مکان‌های بخش مرکزی شهر تهران به اجرا درآمد.

رشیدی افزود: این برنامه با مشارکت شرکت مترو، دانشگاه علوم پزشکی تهران ، درمانگاه خیریه امام جعفر صادق(ع) و بیمارستان روزبه و در محل مترو تئاتر شهر واقع در چهارراه ولی عصر (عج) در حال اجرا است و اهداف کنترل وزن، غربالگری دیابت و فشار خون، آموزش و مشاوره روان‌شناسی را با محوریت تخصصی بیماری دیابت دنبال می‌کند.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ در این برنامه که همزمان با هفته دیابت انجام می شود، چهار ایستگاه سلامت در چهار ضلع مترو تئاتر شهر راه‌اندازی شده است و در بخش مرکزی مترو نیز برنامه‌ای با عنوان " گفتگو در شهر" اجرا می‌شود که در موضوعات مرتبط با بیماری دیابت با شهروندان گفتگو و اطلاعات لازم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انجام تست قند و فشار خون، مشاوره پزشکی، آموزش، مشاوره تغذیه، مشاوره استرس و روان‌شناسی، غربالگری، پاسخ به سوالات و راهنمایی شهروندان درخصوص مسائل مرتبط با دیابت برای شهروندانی که از ایستگاه مترو تئاتر شهر تردد می‌کنند در حال انجام است و علاقمندان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز