خبرگزاری کار ایران

رجب طیب اردوغان:

مقام اطلاعاتی سعودی از گوش کردن به فایل‌های قتل خاشقچی شوکه شده بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۳۷

رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که فایل‌های ضبط‌شده‌ای که این کشور در زمینه پرونده قتل روزنامه‌نگار سعودی در اختیار دارد، آدمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که فایل‌های صوتی‌ که این کشور در اختیار کشورهای غربی گذاشته است، آدمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. وی همچنین افزود که یک مقام اطلاعاتی سعودی از شنیدن این فایل‌ها شوکه شده بود. این خبر را خبرگزاری‌های ترکیه امروز -سه‌شنبه- منتشر کردند.

اردوغان، در بازگشت از سفر خود به پاریس، به خبرنگاران گفت: «ما فایل‌هایی را که در این زمینه داریم در اختیار هر کس که می‌خواست، گذاشتیم. سازمان اطلاعاتی ما چیزی را از کسی مخفی نکرد. ما این فایل‌ها در اختیار کشورهایی چون آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و بریتانیا گذاشتیم.»

وی افزود: «این فایل‌ها واقعا تاثرآور هستند. یک مقام اطلاعاتی سعودی از گوش کردن به آن‌ها شوکه شده بود و گفت: “این افراد حتما هروئین مصرف کرده‌اند. فقط کسی که هروئین مصرف کرده باشد چنین رفتار می‌کند.”»

اردوغان همچنین گفت: «ولیعهد عربستان گفت که هر کاری لازم باشد در راستای روشن شدن وضعیت انجام خواهد داد. ما با صبر و حوصله منتظریم.»

وی در ادامه گفت: «باید مشخص شود چه کسی دستور قتل این روزنامه‌نگار را صادر کرده است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز