خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبرداد:

اتمام چهارمین دوره طرح آمارگیری از مسکن روستایی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۸۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پایان چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سجاد صنعتی منفرد، در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از 21 مهرماه در استان زنجان آغاز شده بود، گفت: در این طرح که 4 هزار و 336 واحد مسکونی روستایی به عنوان نمونه در 211 روستای استان مورد آمارگیری و مطالعه قرار گرفتند، به کار خود پایان داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این طرح با جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگیهای سکونتی و بهداشتی ، برنامه‌ریزی های لازم در  جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان جهت توسعه و عمران مناطق روستایی بیش از پیش صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در این طرح 22 نفر در قالب کارشناس مسئول فنی اجرایی استان، کارشناس بازبینی، کارشناس گروه آمارگیری، مامور آمارگیرو بازبین با بنیاد مسکن استان همکاری داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مساکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح های عمرانی بوده که در نهایت بهبود وضعیت مسکن روستائیان را به همراه خواهد داشت.

به گفته صنعتی منفرد با مشارکت روستائیان و  جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح  در این طرح، می توان در  تهیه و اجرای طرحهای جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها هدفمند و موثر اقدام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعامل و مشارکت هم استانی‌های ساکن روستاها، دهیاران و بخشداران با ماموران آمارگیری جهت تهیه آمار دقیق از مسکن روستایی و همچنین تعامل مطلوب  اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی این موضوع در سطح روستا ها موجب شد که این طرح در زمان مقرر و مشخص به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز