خبرگزاری کار ایران

در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب؛

۱۰۴ پروژه واحد مسکونی بصیرت در ابهر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۵۳

به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ۱۰۴ واحد مسکونی بصیرت و چند طرح دیگر با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور امروز (۲۷ فروردین) افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چند طرح و پروژه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به همین منظور پروژه ۱۰۴ واحد مسکونی بصیرت در شهرستان ابهر افتتاح و ساخت ۶۴ واحد مسکونی و خدماتی کلنگ زنی می شود.

همچنین کلنگ توسعه بافت به ارزش روستای درسجین با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور به زمین می خورد.

نخستین طرح اشتغالزایی شهرستان ابهر و افتتاح  4 هزار و 170 مین واحد مقاوم‌سازی شده شهرستان ابهر از دیگر طرح های افتتاحی امروز اعلام شده است.

گفتنی است امضای تفاهمنامه تهیه و اجرای پروژه‌های بهسازی روستایی در استان زنجان و بازدید از واحدهای مسکونی با قابلیت بوم گردی درسجین ابهر و بازدید واحدهای مسکونی ساخته شده برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور و معاون عمرانی استاندار زنجان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز