خبرگزاری کار ایران

ستاره تیم ملی ایران حریف زلاتان نشد!(عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۵۶

سامان قدوس نتوانست بهترین مهاجم سال سوئد شود.

به گزارش ایلنا، مراسم برترین های فوتبال سوئد در سال 2018 شب گذشته برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. در این بین زلاتان ابراهیموویچ در سن 37 سالگی موفق شد برای سیزدهمین بار جایزه بهترین مهاجم سال را از آن خود کند.

این بازیکن بعد از دریافت جایزه اش اظهار داشت: وقتی در دوران بازیگری تان به 500 گل زده می رسید این یعنی پیر شده اید. من هم احساس پیری می کنم اما این تمام ماجرا نیست و چیزهای دیگری هم هست که بتوانم همچنان ادامه دهم.

زلاتان این جایزه را در حالی کسب کرد که سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران و همچنین و اولا تویوونن از ملبورن ویکتوری استرالیا نامزد بودند. مهاجم اسبق تیمهای میلان، بارسلونا، من یونایتد، آژاکس، یوونتوس و مالمو و حال حاضر گلکسی همچنین بهترین بازیکن تازه وارد به فوتبال MLS آمریکا را هم مال خود کرد.

همچنین توپ طلای سال فوتبال سوئد به ویکتور نیلسون، بازیکن فعلی تیم منچستر یونایتد رسید. رابین اولسن از تیم رم ایتالیا (دروازه‌بان سال)، آندره‌آس گرانویست از تیم هلسینگ‌بورخس سوئد (مدافع سال) و ویکتور کولاسن از تیم کراسنودار روسیه (هافبک سال) انتخاب شدند.

جوایز بهترین مربی و باارزش‌ترین بازیکن سال نیز هفته آینده اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز