خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران:

سارق اماکن خصوصی با 30 فقره سرقت در بابل دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۱۶

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و منزل با 30 فقره سرقت در شهرستان "بابل"خبر داد

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای منزل شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه این متهم، ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تلاش پلیس برای کشف اموال مسروقه و سرقت های دیگر در این پرونده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

سردار میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از اموال خود مراقبت و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز