خبرگزاری کار ایران

شکایت «سی‌ان‌ان» و خبرنگارش از دولت ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۸۵

گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه خبری «سی‌ان‌ان» علیه دولت آمریکا، در راستای لغو مجوز ورود خبرنگار این شبکه به کاخ سفید، شکایت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری راشا تودی، احتمال می‌رود شبکه خبری «سی‌ان‌ان» از کاخ سفید در پی ابطال مجوز ورود «جیم آکوستا» خبرنگار این شبکه در نشست‌های خبری دفتر ریاست‌جمهوری، شکایت کرده باشد.

منابع آگاه سی‌ان‌ان روز گذشته -یکشنبه- گزارش دادند که «سم دونالدز» گزارشگر پیشین کاخ سفید، خبر داده که آکوستا و سی‌ان‌ان علیه دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در راستای لغو مجوز حضور این خبرنگار در کاخ سفید، شکایت کرده‌اند. 

دونالدز گفت: «امیدوارم اشتباه نکرده باشم. اما تا جایی که می‌دانم، سی‌ان‌ان و آکوستا از دولت ترامپ شکایت کرده‌اند و بناست روز سه‌شنبه جلسه‌ای نیز در دادگاه در این رابطه تشکیل شود.»

دونالدز گفت که از او نیز برای حضور در این جلسه دادرسی دعوت شده است. وی افزود که در ایمیلی از آکوستا خواسته که به کار خود ادامه دهد و نگران «حمله‌های خصمانه و تهدیدها» نباشد. 

سی‌ان‌ان در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز در رابطه با شکایت از کاخ سفید تصمیم نگرفته است. کاخ سفید به درخواست راشا تودی برای اظهارنظر در رابطه با این خبر پاسخی نداد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز