خبرگزاری کار ایران

از ذوب آهن 8 نفره قلعه‌نویی تا تیم 9 نفره نمازی

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۳۱

سرمربی ذوب آهن صحبت‌هایی شبیه به امیر قلعه‌نویی در فصل گذشته مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر تا اینجای کار نتایج قابل قبولی کسب نکرده است و کسب 11 امتیاز از 11 بازی و حضور در رتبه یازدهم جدول نشان از اوضاع نا مناسب این تیم دارد. ذوبی‌ها یک دیدار معوقه مقابل پرسپولیس در آزادی دارد که بازی دشواری است و مشخص نیست بتواند امتیازی از آن کسب کند یا نه.

ذوبی‌ها فصل گذشته در حالی در پایان لیگ رتبه دوم را در اختیار داشتند که در پایان هفته یازدهم با 13 امتیاز هفتم جدول بودند و اوضاع فصل گذشته این تیم هم چندان تعریفی نداشت.

ذوب آهن با هدایت قلعه‌نویی نیم فصل 3 بازیکن اصلی خودش یعنی اسماعیلی‌فر، مهدی‌پور و پهلوان را از دست داد و چند مهره جایگزین کرد که باعث اوج گیری‌ آنها در نیم فصل دوم شد و پس از آن بود که سرمربی این تیم در مصاحبه‌های خود از 8 نفره بودن تیم در نیم فصل نخست صحبت کرد.

اشاره قلعه‌نویی به همان 3 بازیکنی بود که نیم فصل سرباز شدند و به تراکتورسازی رفتند و پس از آن نتایج این تیم رو به بهبود رفت. سرمربی ذوبی‌ها اعتقاد داشت مذاکره تراکتوری‌ها با این سه بازیکن در جریان نیم فصل اول تمرکز آنها را گرفته بود و باعث شده بود نتوانند کیفیت همیشگی را ارائه دهند.

در روز های اخیر هم نمازی و آذری از لزوم کنار گذاشتن 2 بازیکن در ذوب آهن صحبت کردند و احتمالا این تغییرات قرار است در نیم فصل و پنجره زمستانی اعمال شود. مشخص نیست منظور از دو بازیکن چه کسانی هستند و باید دید قلم قرمز سرمربی ذوبی‌ها روی نام کدام نفرات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز