خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان در استان زنجان خبر داد؛

حضور فیلم کوتاه «گوشه‌ها و زاویه ها» در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۷۵

رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان در استان زنجان از حضورفیلم کوتاه «گوشه ها و زاویه ها» در بین دیگر فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، لیلا بیگی، رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان در استان زنجان، امروز با اعلام این خبر، گفت: فیلم کوتاه «گوشه‌ها و زاویه‌ها» به کارگردانی و نویسندگی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو به سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافته و در روزهای شنبه 19 آبان در سالن شماره چهار و در سانس 6 در ساعت 22 تا 23 و 30 دقیقه و روز دوشنبه 21 آبان آبان سالن شماره دو؛ سانس 2  در ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه اکران می شود.

به گفته وی، این فیلم توسط انجمن سینمای جوان ایران-دفتر زنجان و با مشارکت حوزه هنری استان زنجان تهیه شده است و در آن نادر فلاح و محمود نظرعلیان ایفای نقش می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: تصویربرداری فیلم کوتاه «گوشه‌ها و زاویه‌ها» توسط محمدجواد نورمحمدی و صدابرداری آن را بابک علوی تنها بر عهده داشت.

رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه از فیلم سازان تهران است، گفت:به‌رغم کم لطفی‌های مسئولان استان زنجان و کمبودها در زمینه حمایت از تولید فیلم، در سه سال اخیر فیلم هایی از سوی فیلم سازان استان زنجان در این جشنواره ها راه پیدا می کنند.

  داستان این فیلم کوتاه، داستان مردی است که از گذشته تیر و تاریک خود روی گردانیده و شخصیت باطن خود را تغییر داده است اما دیدگاه مردم همچنان نسبت به وی مانند سابق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز