خبرگزاری کار ایران

در فلوریدا رخ داد؛

اذیت و آزار کودک سه ساله توسط مرد شیطان صفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۷۰

مرد شیطان صفت که در فیس بوک جذب زیبایی دختر 3 ساله‌ای شده بود نقشه وحشتناکی برای او داشت.

به گزارش ایلنا، مردی 30 ساله در فلوریدا، دختر 3 ساله‌ای را برده خود کرد.

طبق گزارش پلیس، کوین داک عکس های دخترک را در فضای مجازی و فیس بوک مادرش پیدا کرد و از همان اول وسوسه شد تا دختر را به دام هوس‌های خود بکشاند.

طبق تحقیقات دختر 3 ساله که اهل آریزونا بود در پارک نزدیک خانه‌شان توسط کوین دزدیده شد و به مدت 6 ماه مانند برده برای رفع امیال شیطانی کوین در منزلش سکونت داشت.
 
مادر رز پس از دزدیده شدن دخترش به اداره پلیس مراجعه کرد و گزارش این اتفاق را داد.
 
در پی تحقیقات پلیس ، ماموران توانستند پس از 6 ماه، رز را در بیمارستانی در فلوریدا پیدا کنند.
 
به گفته پزشکان بدن بیهوش رز در کنار در بیمارستان پیدا شده که رز به دلیل سن کم و خشونت های وارد شده به او، دچار خونریزی و بعد بیهوشی شده است.
 
طبق گزارش پزشکی قانونی ، آن ها توانستند از اثرات مردانه به جا مانده در بدن رز هویت مردمتجاوز را شناسایی کنند.
 
کوین پس از دستگیری در بازجویی‌ها به جنایت خود اعتراف کرد.
 
او به افسر پرونده گفت: مدتی بود که در فیس بوک و برنامه‌های مجازی دنبال فردی بودم که مانند برده و حیوان در خانه‌ام زندگی و نیازهای جسمی و روحی‌ام را برطرف کند، اما شخص مورد نظرم را پیدا نکردم تا این که اتفاقی عکس‌های رز را در صفحه مادرش دیدم.
 
وی در ادامه افزود: از ابتدا می‌دانستم که او کوچک است. اما زیبایی بچه‌گانه‌اش مرا جذب کرد تا به هدفم برسم و با طرح دوستی با مادرش توانستم اطلاعاتی از محل زندگی‌شان بگیرم و پنهانی به سراغ رز بروم.
 
با برنامه ریزی قبلی متوجه شدم که در چه ساعتی از روز رز به پارک نزدیک‌ خانه‌شان می‌رود به همین دلیل سر موعد به آن جا رفتم و با برنامه‌ای دقیق رز را دزدیدم.
 
کوین در ادامه گفت: اوایل رز خیلی بی‌تابی می‌کرد اما من که هدفم چیز دیگری بود به التماس‌ها و گریه هایش توجهی نکردم و با او مانند یک سگ برخورد کردم.
 
من ساعت‌هایی در روز قلاده به دور گردنش می‌بستم و بعد به تخت او را زنجیر می کردم و مجبورش می کردم تمام کفش‌هایم را لیس بزند و مدفوع و ادرارم را به عنوان موادغذایی بخورد.
 
این برخورد من تا 6 ماه طول کشید و رز به این مدل زندگی کردن عادت کرد اما یک شب که با او رابطه داشتم به دلیل رفتارهای اخیرم رز دچار ضعف و بی‌حالی شد و بعد از این که به بیمارستان رساندمش متوجه خونریزی بدنش شدم و از ترس پلیس او را در کنار در بیمارستان رها کردم.
 
افسرپرونده پس از ثبت اعترافات کوین او را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.
 
دادگاه این مرد متجاوز به زودی برگزار خواهد شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز