خبرگزاری کار ایران

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف 7 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۲۶

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 7 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در "ساری" خبر داد

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" با اعلام ین خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی در پی کسب خبری مبنی بر فعلیت فردی در امر تهیه و فروش چوب آلات جنگلی قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران دریافتند،متهم به قاچاق چوب با استفاده از خودرو های سواری و وانت بار به صورت غیر مجاز در ساعت های خلوت شب اقدام به قاچاق چوب به داخل باغ می کند.

سرهنگ ساداتی، اظهار داشت: با شناسایی متهم به قاچاق و هماهنگی قضائی این فرد دستگیر شد که در بازرسی از محل دپوی چوب های قاچاق با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی استان بیش از 7 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد .

وی ارزش چوب های قاچاق مکشوفه را 100 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اموال مکشوفه به منابع طبیعی تحویل و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز