خبرگزاری کار ایران

زنگ آب درمدارس شهرهای کردستان به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۳۳۶

زنگ آب در ۱۰ مدرسه در قالب دهمین جشنواره فراگیری "نخستین واژه" ویژه دانش‌آموزان سطح استان به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا، این برنامه در قالب دهمین جشنواره فراگیری "نخستین واژه" ویژه دانش‌آموزان سطح استان با مشارکت دستگاه‌‌ها و ادارات مختلف برگزار شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا کردستان در این جشنواره اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، آموزش مدیریت مصرف آب و روش‌های بهینه مصرف به دانش‌آموزان و محصلان و همچنین افزایش شناخت دانش‌آموزان از وضعیت منابع آب استان است.

محمدفرهاد ادامه داد: همچنین قصد داریم با برگزاری این جشنواره، سطح آگاهی کودکان را در ارتباط با نقش و اهمیت آب در زندگی افزایش دهیم و آنها را با مفاهیم صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف آب بیشتر آشنا کنیم.

به گفته وی انتقال مفاهیم آموزش داده شده به خانواده‌ها از طریق دانش‌آموزان، جا انداختن فرهنگ صحیح مصرف آب و افزایش روحیه مشارکت‌پذیری و همچنین ارتباط کودکان و اولیا و مربیان با مجموعه آب و فاضلاب و برجسته کردن نقش آن‌ها در حفظ منابع و مصرف صحیح آن از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: دلیل نامگذاری جشنواره با عنوان نخستین واژه قرارگیری دو حرف " آ" و "ب" در ابتدای حروف الفبا است و آب را به عنوان اولین کلمه که مایه حیات انسان است می‌سازد.

فرهاد در پایان یادآور شد: در نهمین دوره جشنواره که سال گذشته برگزار شد بیش از ۲۲۰۰ دانش‌آموز در ۱۰ مدرسه سطح استان مشارکت داشتند.

 در این جشنواره، توزیع بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان و مربیان و اولیا و همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی میان اولیا و مربیان در خصوص اهداف جشنواره برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز