خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تقدیر رئیس‌شورای شهر مشهد از تلاش‌های خادمان رضوی دهه پایانی ماه صفر

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۹۵

رئیس شورای شهر مشهد در پیامی از تلاش‌های خادمان زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدری در پیامی از تلاش های خادمان زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر تشکر و قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

نظم گام‌ کاروان‌هایی که بارشان همه مهر و برکت بود، از آهنگ ایستاد و مهمان‌های ارجمندمان شهر را تا دیدار و سلامی دیگر ترک گفتند.

مهمانانی نجیب و گرانقدر که شهرمان از انباشت ذرات عشق، وصل و نجواهای آسمانی آنان بلورآجین بود و عاشقانه‌های آنان چونان نغمه‌ای ابدی تا ماه‌ها درگوش شهر خواهدماند.

حال که زنگ پایان هنگامه وصل و وجد بزرگ‌مان به صدا درآمد و خیابان‌های شهر به روزهای عادی خود بازگشته، برخود واجب و لازم دانستم تا دیگر بار برتمامی آنان‌که خادمان این بزم محبت بودند و تلاش داشتند تا مراسمات باشکوه پایان صفر، باکمترین ضعف به انجام رسیده و زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) از هر ناملایمت و نارسایی مصون باشند، درود بفرستم و بر همت، ایمان خالص و اراده آنان سرتعظیم فرود آورم.

تمامی آنانی که به سهم خود به‌صورت رسمی یا داوطلبانه باری از دوش مدیران و خدمتگزاران شهری برداشتند و مجالی‌را در فضای عطرآگین خدمت تنفس کردند.

ساکنان بخشنده و سخی شهربهشت که هم‌چون گذشته و دیرباز، مهمانان به تماشای مناعت طبع‌ و لطف واسع‌شان نشستند. ساکنانی که همواره چنین برهه‌هایی را برای پیشگامی در امر مشارکت مسئولانه اجتماعی غنیمت دیده و یاریگر خادمان خود در امر خدمت‌رسانی می‌شوند.

هیچ تردیدی نیست که اجر و جایگاه این مجاهدت‌های خالصانه، از مشارکت در امر تنظیف شهر و حمل‌ونقل درون‌شهری مسافران گرفته تا تهیه خوراک‌های فرهنگی، راهنمایی و نظم‌بخشی به مسیر راهپیمایی زائران، علاوه بر آن‌که منزلتش در چشمان سپاسگزار و گوهرشناس مردم می‌مانَد، نزد ولی‌نعمه مهربان و مهمان‌نوازمان حضرت انیس‌النفوس (ع) نیز محفوظ خواهد بود‌.

این شتاب مدبرانه و مسئولانه در امر خدمت‌رسانی‌ها، علاوه بر آن‌که زیارت را به خاطره‌ای گوارا و فراموش‌نشدنی برای مهمانان تبدیل نمود، مارا نیز بدین باور رساند که با این‌چنین نیروی انسانی توانمند و متعهدی در مواجهه با هر برهه ‌و هنگامه‌ای، مارا بیم لغزش نباشد.

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم

ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز