خبرگزاری کار ایران

مرگ دو کارگر پیمانکاری توزیع برق شرق گرگان در حین انجام ماموریت

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۷۷

طی روزهای تعطیل آخر هفته گذشته، دو کارگر یک شرکت پیمانکاری همکار با مدیریت توزیع برق شرق گرگان، حین انجام ماموریت جان خود را از دست دادند. به گفته دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان، دلایل وقوع حادثه از سوی بازرسان اداره کار استان در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی تعطیلات روزهای آخر هفته گذشته، دو کارگر اداره برق گرگان حین انجام ماموریت جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه، غلامرضا طالبا (دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان) گفت: این دو نفر ازجمله نیروهای یک شرکت پیمانکاری همکار با مدیریت توزیع برق شرق گرگان بودند. محل وقوع حادثه در خیابان انتظام در حوالی شهرک جهاد گرگان بوده است.

وی ادامه داد: طی ماموریت‌شان، آنها قرار بود تیرهای برق فشار قوی را به‌خاطر احداث خیابان جدید (خیابان انتظام) در آن محل، به نقطه‌ای انتقال دهند که در حاشیه خیابان در حال ساخت قرار بگیرد.

طالبا اظهار داشت: گفتنی است این شرکت پیمانکاری مجوز انتقال خطوط برق به روش گرم را داشته است و آنها هم با توجه به این مجوز، قصد داشتند بدون قطع برق این انتقال را انجام دهند. دلایل احتمالی وقوع این حادثه هنوز از سوی بازرسان اداره کار استان در دست بررسی است. لازم به ذکر است شرکت پیمانکار تاکنون با بازرسان اداره کار در جهت بررسی دلایل این حادثه، همکاری نکرده است.

وی در انتقاد از رویه مدیریت توزیع برق شرق گرگان گفت: تاکنون از سوی این اداره هم، همکاری سازنده‌ای در جهت شناسایی ابعاد وقوع این حادثه صورت نگرفته است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان در پایان، عنوان داشت: این دو کارگر جوان، مهدی قربانی و مهدی‌الازمنی نام داشته، و از اهالی روستای نوده ملک از توابع بخش بهاران شهرستان گرگان بودند. با توجه به اطلاعات تاکنون به‌دست آمده، آنها از لحاظ بیمه مشکلی نداشتند و شرکت پیمانکار مساله بیمه را در خصوص آنها رعایت ‌کرده بود.             

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز