خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - کاشیما پرتماشاگرترین فینال تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۶۱۲

تماشاگران پرسپولیس یک رکورد دیگر را از هواداران تیم الهلال عربستان ربوده و مال خود خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و کاشیما از دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد گرفت و از چهره‌ی قهرمان آسیا رونمایی خواهد شد.

ورزشگاه آزادی مهیای میزبانی از این مسابقه است و تمام نواقص AFC به طور کامل برطرف شده است و این ورزشگاه چهره‌ی جدید و زیباتری به خود نیز گرفته است.

انتظار می‌رود در روز مسابقه ورزشگاه چند ساعت مانده به آغاز مسابقه پر شود و هواداران پرسپولیس جو سنگینی را برای تیم کاشیماآنتلرز به وجود بیاورند.

با اعلام سایت AFC؛ با فروش تمام بلیط های ورزشگاه آزادی به تعداد ۷۸ هزار و ۱۱۶ نفر، دیدار پرسپولیس برابر کاشیما رکورد بیشترین حضور تماشاگر در تاریخ فینال‌ های لیگ قهرمانان آسیا که تا پیش از این دست الهلال عربستان بود را خواهد شکست و این رکورد به فینال پرسپولیس-کاشیما در ورزشگاه آزادی تعلق خواهد گرفت.

باشگاه الهلال از حیث تماشاگر رکورددار است. آن ها سال 2014 در بازی برگشت با حمایت 66225 نفر به استقبال وسترن سیدنی رفتند و علی رغم ناکامی در فینال، رکوردزنی کردند.

هواداران پرسپولیس امیدوارند این حضور گسترده آنها با قهرمانی تیم محبوبشان همراه شده و پرسپولیس به یک افتخار تاریخی دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز