خبرگزاری کار ایران

سلطان در نقش زیکو / علی پروین جام را به کنار زمین خواهد آورد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۳۵

پیشکسوت پرافتخار و محبوب باشگاه پرسپولیس وظیفه‌ی حمل جام تا محل در نظر گرفته شده را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اسطوره باشگاه پرسپولیس جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در محل در نظر گرفته شده قبل از شروع بازی قرار خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس پس از اینکه اسامی بازیکنان بزرگی همچون علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی را مورد بررسی قرار دارد تصمیم گرفت علی پروین را برای حمل جام به کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند.

کریمی و دایی به دلیل مشغله ای که در رقابت های لیگ برتر دارند به عنوان نامزد نهایی معرفی نشدند و مهدی مهدوی کیا نیز به دلیل سفرهای متوالی به کشورهای اروپایی نتوانست به عنوان حامل جام معرفی شود.

بنابراین علی پروین که سابقه کاپیتانی و مربیگری در پرسپولیس را دارد قرار است در ابتدای بازی از جام قهرمانی در ورزشگاه آزادی رونمایی کند و سپس در جایگاه ویژه میهمانان قرار گرفته و بازی را تماشا کند.

در بازی رفت شاهد این بودیم که زیکو اسطوره‌ی برزیلی فوتبال دنیا که سابقه بازی در تیم کاشیماآنتلرز را در کارنامه دارد و از پیشکسوتان این تیم محسوب می‌شود جام را در جای مشخص شده قرار داد و حالا در ورزشگاه آزادی و در بازی برگشت این سلطان پرسپولیسی‌ها است که باید این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز