خبرگزاری کار ایران

اشتری در جمع خبرنگاران:

ناجا به داشتن شهید و جانباز مدافع حرم افتخار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۵۷

فرمانده ناجا گفت: تعدادی از ماموران ناجا به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اعزام شدند و ناجا مفتخر است شهید و جانباز مدافع حرم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید، ۲۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده وجود دارد، گفت: حدود هشت هزار شهید در دفاع مقدس و ۵۰۰۰ شهید برقراری نظم و امنیت در مرزهای شهرها و مبارزه با قاچاق مواد مخدر به شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به اینکه برای برقراری در مرزها، شهرها و روستاها حضور دارد ماهانه در راه امنیت و برخورد با مخلان نظم تعدادی شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کند.

فرمانده ناجا با در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نیروهای ناجا برای دفاع از حرم حضرت زینب گفت: تعدادی از ماموران ناجا به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اعزام شدند و ناجا مفتخر است شهید و جانباز مدافع حرم داشته باشد.

اشتری درباره اقدامات ناجا در بحث پدافند غیرعامل ادامه داد: در بحث پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به تمامی سازمان‌ها، اقدامات لازم چه در مرزها و چه در شهرها و چه در اجرای ماموریت‌های پدافند غیرعامل کاملا تمرین شده و انشالله هر چه بیشتر نسبت به این قضیه توجه داشته باشیم.

فرمانده ناجا در سخنرانی خود در این مراسم هم با تقدیر و تشکر از خانواده شهدای فرماندهی تهران بزرگ گفت: امنیت، آرامش و اسایش امروزمان را مدیون شهدا است.

وی ادامه داد: عزت، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهیدان و ایثارگران و خانواده آن‌ها هستیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه باید بدانیم اگر بهترین عزیزانمان را برای آرامش و امنیت و حفاظت از تمامیت ارضی‌مان هدیه کردیم امروز استقلال و آزادی را به دست آوردیم، گفت: ایران اسلامی امروز با هدیه خون شهیدان در دنیا سربلند است.

وی با بیان اینکه ناجا ۱۳ هزار شهید دارد، گفت: در هرماه شاهد هستیم بهترین عزیزانمان در راه امنیت و آسایش ما به شهادت می‌رسند که افتخار بزرگی برای ناجا است.

فرمانده ناجا گفت: نیروهای ناجا در دفاع مقدس و بعد از آن برای امنیت ایران کوشا بودند و به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که در ناجا فعالیت می‌کنند مجاهد فی سبیل‌الله هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز