خبرگزاری کار ایران

معاونت بین‌الملل انتشارات شهید کاظمی در لبنان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۹۰

انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۱۰ عنوان کتاب ترجمه شده به‌زبان عربی در حوزه ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی اکنون با راه‌اندازی بخش بین‌الملل در بیروت به‌طور جدی به‌ترجمه و انتشار کتاب‌های خود درجهان اسلام می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۱۰ عنوان کتاب ترجمه شده به‌زبان عربی در حوزه ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی اکنون با راه‌اندازی بخش بین‌الملل در بیروت به‌طور جدی به‌ترجمه و انتشار کتاب‌های خود درجهان اسلام می‌پردازد.

از یکسال گذشته انتشارات شهید کاظمی به‌صورت جدی وارد عرصه ترجمه کتب خود در فضای بین‌الملل شده است، البته پیش از این چند اثر تحت عنوان مجموعه پنج جلدی «خانه عنکبوت» (با محوریت نفوذ در موساد) «گواه میهن»، «تاریخ سیاه آل خلیفه»، «زفرات» و «عطش» که انتشارات «تیار الوفا الاسلامی» آنها را منتشر کرده است را از عربی به فارسی ترجمه کرده بود و اخیرا در حوزه ترجمه اغلب آثار خود به زبان عربی و توزیع در کشورهای عربی از جمله عراق، لبنان و سوریه قدم نهاده و فعالیت چشم‌گیری داشته است.

بخش بین‌الملل انتشارات شهید کاظمی با نام «دار الحضارة الإسلامیة» (انتشارات تمدن اسلامی) در سه بخش در لبنان و در شهر بیروت فعالیت دارد.

از جمله کتاب‌های دیگر نشر شهید کاظمی که در دست ترجمه است کتاب «ملاصالح»، «مربع‌های قرمز» ،«سربلند»،«یادت باشد»، و تعدادی از کتب شهدای مدافع حرم است که به زودی ترجمه آن تکمیل و روانه بازار نشر می‌شود.

ترجمه کتاب‌های سایر انتشارات به زبان‌های دیگر نیز از جمله اقدامات این انتشارات است.

همچنین تالیف کتاب به زبان عربی و سایر زبان‌ها در راستای تقویت جبهه مقاومت در جهان اسلام با عقد قرارداد با نویسندگان همسو با جریان مقاومت در جهان اسلام نیز از کارهای این انتشارات به‌شمار می‌آید.

لازم به ذکر است که بخش بین‌الملل انتشارات شهید کاظمی با حضور در پیاده‌روی اربعین و ایجاد پایگاه در مسیر پیاده‌روی کتاب‌هایی که به عربی ترجمه شده است را توزیع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز