خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشورخبرداد:

پرداخت85 درصد از مطالبات سویاکاران در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۰۳

از آغاز فصل خرید دانه های روغنی آفتابگردان و سویا، تاکنون بیش از 37 تن آفتابگردان و 2هزار و 725 تن سویا در مازندران تحویل مراکز خرید تضمینی شرکت غله شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون بیش از 37 تن آفتابگردان به ارزش 932 میلیون ریال و 2هزار و 725 تن سویا به ارزش 63 میلیارد و 103 میلیون ریال از کشاورزان مازندران خریداری شد

سید محمد جعفری در ادامه به پرداخت مطالبات کشاورزان اشاره کرد و گفت: 100درصد مطالبات کشاورزان بابت تحویل دانه روغنی آفتابگردان و 85 درصد از مطالبات سویاکاران به ارزش 53 میلیارد و 776 میلیون ریال به حساب آنها واریز گردید.

وی افزود: سیلوی شهید میرزاپور نکا جهت خرید تضمینی آفتابگردان و ۸ مرکز خرید تضمینی سویا در استان مازندران تجهیز و راه اندازی شد و تا زمانی که کشاورزان محصول آماده تحویل دارند این مراکز دایر خواهند بود.

دکتر جعفری قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان را 26 هزار و 644 ریال برای هر کیلو اعلام کرد و گفت: این قیمت بر اساس پایه خرید این محصول(2درصد ناخالصی و 9 درصد رطوبت) به تصویب رسیده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 افزود: هر کیلو دانه روغنی سویا نیز با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری می‌شود.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: پرداختی به کشاورزان از طریق بانک کشاورزی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز