خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خبر داد:

پرداخت 45 درصد از مطالبات گندمکاران استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۶۸

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت:کشاورزان گندمکار مازندرانی تاکنون 402 میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،سید محمد جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده تاکنون 402 میلیارد و 710 میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت گردید.

وی افزود: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری، تاکنون 67 هزار و 849 تن گندم به ارزش 899 میلیارد ریال از کشاورزان گندمکار استان مازندران خریداری شد.

 جعفری گفت: با این میزان پرداختی تاکنون 45 درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت گردید و مابقی آن بمبلغ 496 میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: این میزان خرید توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار و بابلسر صورت پذیرفت.

وی افزود: بیشترین آمار خرید تضمینی گندم مربوط به شهرستانهای بهشهر با 31 درصد، گلوگاه با 19 درصد و نکا با 17 درصد تحویل این محصول به مراکز خرید می باشد.

 جعفری تاکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت غله افزود: در سالجاری خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز