خبرگزاری کار ایران

مهاجری: رحمتی مانع برد ما شد/ 4 موقعیت صد در صد ما به هدر رفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۹۲۸

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هواداران کمک زیادی به ماشین‌سازی کردند.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: جا دارد در ابتدا به هواداران تبریزی که به ورزشگاه آمدند خسته نباشید بگویم و از آنها تشکر کنم. آنها خیلی به ما کمک کردند، یکسری جاها در حال کم آوردن بودیم که آنها به ما کمک کردند. ما فوتبال قابل قبولی انجام دادیم و با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم باید بگویم چهار موقعیت فوق‌العاده گل‌زنی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. اگر یکی از آن توپ‌ها گل می‌شد کار استقلال برای جبران سخت بود. 

مهاجری ادامه داد: امروز روز پرفروغ مهدی رحمتی بود که یک تنه مقابل ما ایستاد واجازه نداد ما به گل برسیم. من از همین جا به او خسته نباشید می‌گویم البته همه چیز دست به دست هم داد تا ما نتوانیم امروز موفق شویم اما به یک باوری رسیدیم که می‌شود استقلال و پرسپولیس را شکست داد. جا دارد از برخی از بازیکنانم تشکر کنم از فرید کریمی بهزادی که با آسیب‌دیدگی و جابجایی لگن برای ما بازی کرد. امروز 5 بازیکن مصدوم داشتیم و نکته مهم این است که دروازه ما مقابل استقلال باز نشد. از سوی دیگر باید به این موضوع اشاره کنم که ما در خط حمله باید مشکلاتمان را برطرف کنیم و همانطور که روز گذشته گفتم بار گلزنی ما روی یک بازیکن است.

وی درخصوص عملکرد داوری بازی گفت: داوری در مجموع خوب بود ولی در دقیقه 91 بازی صحنه مشکوکی  اتفاق افتاد که آن را هم باید کارشناسان نظر بدهند. در مجموع چیزی از ارزش‌های داور بازی کم نشده و باید از او تقدیر کرد. 

وی با اشاره به اینکه مشکلات قبلی تیمش را حل کرده است گفت: یکسری کارها دست ما بوده و یکسری‌ها هم دست ما نبوده است، ما به دنبال مقصر نیستیم ولی باید بپذیریم ماشین‌سازی امسال خوب شروع نکرد زمانی که به این تیم آمدم بازیکنان آمادگی جسمی نداشتند ولی در یکسری چیزها پیشرفت کردیم که نمی‌شود یک روزه همه چیز را حل کرد. امیدوارم با کمک هیات مدیره تمامی مشکلات را در نیم فصل حل کنیم. از طرفی این تیم زمانی اسم دیگری داشت و پاسخگوی طیف کمی بودیم اما حالا از ما انتظار دارند و من هم باید جوابگو باشم. 

مهاجری در ادامه درخصوص جذب بازیکنان جدید گفت: اولویت اول ما بازیکن داخلی است یکسری بازیکنان هم پالس‌های مثبت دادند که امیدواریم در نیم فصل آنها بتوانند به ما کمک کنند. من دوست ندارم بازیکن بی‌کیفیت بگیرم و باید جوابگوی هوادار باشم.  امروز 5 بازیکن را با مصدومیت به زمین فرستادم که این کار ما را سخت کرد. 

مهاجری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ماشین‌سازی در خط حمله باید تقویت شود، ‌گفت: ما فعلا با این پتانسیل کار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که نتیجه بگیریم اما باید قطعا باور داشته باشیم که میل به برد داریم و باید توپ‌‌ها را تبدیل به گل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز