خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

بارندگی و مواج شدن دریا در مازندران از فردا

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۱۶

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد : با توجه به نفوذ سامانه بارشی از روز سه شنبه 15 آبان شاهد بارندگی ، وزش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: از فردا سه شنبه پانزدهم آبان ماه ابتدا در  مناطق غربی و سپس بتدریج مناطق مرکزی و شرقی استان شاهد بارندگی ، وزش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه بارندگی همراه با کاهش دما تا پایان روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت , پیش بینی کرد: مناطق مرتفع استان مه آلود گاهی همراه با بارش برف خواهد بود .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش ها در نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخودار است  لذا احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

وی به فعالان و بهره ‌برداران دریای خزر هشدار داد ، با توجه به شمالی شدن جریان هوا و وزش بادهای شدید، از بامداد سه ‌شنبه دریا به تدریج از سمت غرب مواج و طوفانی خواهد شد، و از صبح سه ‌شنبه مناطق مرکزی و شرقی را دربر خواهد گرفت.

اسدی ادامه داد: این وضعیت تا صبح جمعه 18 آبان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه برای روز پنجشنبه و جمعه آسمانی نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی ابر و در مناطق غربی احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرات نقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز