خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۸ صفر انجام می‌شود؛

۱۲۲ وسیله نقلیه آماده جابجایی زائران امام رضا(ع)/ اجرای طرح حمل‌و‌نقل صلواتی در مشهد

کد خبر : ۶۸۸۵۸۷

ناوگان حمل و نقل عمومی استان های خراسان رضوی و شمالی آماده جابه جایی زائران امام رضا(ع) در روز ۲۸ صفر هستند.

 به گزارش ایلنا، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰ دستگاه مینی بوس و ۲ دستگاه خودروی سواری از روز سه‌شنبه برای جابجایی زائران امام رضا (ع) خدمات دهی می‌کنند.

 سبحانی از هیات‌های مذهبی خواست به طور مستقل با رانندگان قرارداد منعقد نکنند و به شرکت‌های مسافربری دارای پروانه مجاز فعالیت از اداره کل حمل و نقل مراجعه نمایند.

سیدمهدی علوی مقدم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد نیز گفت: پارسال تعدادی از رانندگان به صورت خودجوش و داوطلبانه زائران پیاده را به صورت رایگان از محل سکونت‌شان در زمان‌های مختلف خصوصا موقع نماز به حرم مطهر منتقل کردند که این طرح امسال نیز اجرا می‌شود.

 علوی مقدم افزود: تعداد افرادی که پارسال در این طرح شرکت کردند بالغ بر ۱۰۰ نفر بود و انتظار ما این است که این تعداد امسال افزایش پیدا کند و رانندگان بیشتری در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مرخصی راننده‌های تاکسی در مبادی ورودی شهر، فرودگاه و اطراف حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر لغو شده است، افزود: چهار هزار دستگاه تاکسی گردشی، هزار دستگاه در مبادی ورودی شهر مشهد و دو هزار دستگاه بی سیم نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران در ایام پایانی ماه صفر هستند و در صورتی که نیاز به تاکسی‌های بیشتری نیز باشد این تعداد نیز افزایش پیدا می‌کنند.

علوی مقدم تصریح کرد: با هماهنگی که با نیروی‌انتظامی و شورای ترافیک انجام شد، پارسال تاکسی‌ها مجوز پیدا کردند در خیابان اندرزگو زائرانی را که توان پیاده روی برای تشرف به حرم مطهر را نداشتند جابه‌جا کنند که امیدواریم امسال نیز این عمل تکرار شود.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد از رانندگانی که علاقمند به شرکت در این طرح هستند خواست برای ثبت نام به دفتر فرهنگی شرکت تاکسیرانی مشهد مراجعه کنند.

شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۱۳۵ و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۱۸۱ در پویش بزرگ مردمی "شهروند مهمان نواز" ویژه دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز