خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی ۱۳ آبان در رسانه‌های غربی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۰۵

رسانه‌های جهان امروز - یکشنبه- راهپیمایی دانش‌آموزان و شهروندان ایران به مناسبت سالگرد تسخیر سفارت آمریکا را پوشش دادند.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت که هزاران ایرانی امروز -یکشنبه- به مناسبت سی و نهمین سالگرد تسخیر سفارت آمریکا راهپیمایی برگزار کردند. این در حالی است که واشنگتن بناست تحریم‌های علیه ایران را بازگرداند. 

مردم با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در پایتخت دست به تظاهرات زدند و تلویزیون دولتی نیز از تظاهرات مشابهی در دیگر شهرها خبر دادند. 

پایگاه اینترنتی روزنامه آیریش اگزماینر نیز با اشاره به برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی در ایران، نوشت که بازگشت تحریم‌های آمریکا و خروج از توافق هسته‌ای باعث شده خشم و بی‌اعتمادی مردم ایران نسبت به ایالات متحده افزایش چشمگیری داشته باشد. 

خبرگزاری رویترز نیز نوشت که ایرانی‌ها در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد تسخیر سفارت آمریکا برگزار شده و در سال جاری با بازگشت تحریم‌های واشنگتن علیه تهران هم‌زمان شده است، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

هزاران دانش‌آموز ایرانی در این مراسم، نمادهای آمریکا و همچنین تصویر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور را در خارج از محوطه مجموعه‌ای که زمانی سفارت آمریکا بود، به آتش کشیدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز