خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد خبر داد:

دستگیری سارق ویلاهای خالی از سکنه با 21 فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان "عباس آباد" ازدستگیری سارق منزل و ویلاهای خالی از سکنه با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حامد ابراهیمی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ ابراهیمی، خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند .

وی، در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 21 فقره سرقت ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کرد و با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه با اشاره به این که پلیس با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری اجتماعی و افراد مشکوکی که در محل زندگی شان پرسه می زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز