خبرگزاری کار ایران

کونته – رئال مارید؛ خیلی دور، خیلی بعید

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۷۵

هرچند که گفته می‌شد آنتونیو کونته مربی آینده رئال مادرید خواهد بود اما گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد هم رئال مادرید و هم کونته شرایطی دارند که امضای قرارداد با این مربی را سخت می‌کند. از سوی دیگر، رئال باید هرچه سریع‌تر به راه حلی دایمی دست پیدا کند، وگرنه با تنبیه انضباطی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش ایلنا، طبق قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئال مادرید تنها دو هفته فرصت دارد یک مربی دایم استخدام کند. رئال مادرید به‌صورت موقت سانتیاگو سولاری، مربی تیم رئال مادرید کاستیا را جانشین خولن لوپتگی کرده و مذاکرات باشگاه با آنتونیو کونته هم ادامه دارد.

لوپتگی پس از شروع فاجعه‌باری که در این فصل داشت از کار برکنار شد. اخراج او پس از شکست تحقیرآمیز پنج بر یک مقابل بارسلونا روی داد. این مربی 52ساله پیش از جام جهانی و به دلیل توافق با رئال مادرید از سمت مربیگری تیم ملی اسپانیا هم اخراج شده بود و نتوانسته بود هدایت اسپانیا را در جام جهانی به عهده داشته باشد.

حالا لوپتگی پس از آنکه در هفت مسابقه اخیر تنها یک برد کسب کرده، اخراج شده است و مادرید باید به‌سرعت برای یافتن جانشین دایمی او اقدام کند.

کونته گزینه اصلی رئال مادرید برای هدایت تیم است اما او در قرارداد با چلسی مشکل دارد و با این باشگاه بر سر مبلغ غرامت دریافتی بابت اخراجش به توافق نرسیده است. در حال حاضر، اگر او بخواهد مربی رئال شود، باید از 10 میلیون یورو چشم‌پوشی کند و به همین دلیل انتقال او به رئال با مشکل روبه‌رو شده است.

سولاری، مربی تیم ذخیره‌های رئال مادرید فعلا هدایت تیم را در دست دارد اما طبق قوانین اتحادیه فوتبال اسپانیا، اگر یک تیم مربی دایم نداشته باشد، باید حداکثر تا دو هفته مربی جدیدی که مدارک لازم را داشته باشد انتخاب کند و در صورتی که این کار را انجام ندهد با جریمه انضباطی مواجه خواهد شد. سولاری مدارک لازم را برای مربیگری دایم رئال دارد.

به این ترتیب مادریدی‌ها باید به ‌سرعت جانشینی برای لوپتگی پیدا کنند و سولاری تنها می‌تواند در چهار بازی مربی موقت رئال باشد: بازی برابر ملیا، وایادولید، ویکتوریا پلزن و سلتا ویگو. زمان برای باشگاه رئال مادرید به‌سرعت می‌گذرد و آنها یا باید با سولاری قراردادی دایم امضا کنند، یا اینکه با کونته به توافق برسند، یا اینکه به سراغ فرد دیگری بروند.

از سوی دیگر، مارکا گزارش داده که درخواست‌های کونته باعث شده سران رئال مادرید در استخدام او تردید داشته باشند. به نوشته مارکا، این مربی سابق چلسی خواستار آن شده که باشگاه یک مدافع میانی بخرد تا او بتواند تیم را با سیستم محبوب خود که در آن سه مدافع بازی می‌کنند به میدان بفرستد. او همچنین یک مهاجم مرکزی می‌خواهد که قرار است تنها مهاجم ترکیب تیمش باشد. در حال حاضر، جذب دو بازیکن با این شرایط بسیار دشوار است و به این ترتیب انتقال کونته به رئال با چالشی دیگر مواجه شده است.

کونته توانسته با دو باشگاه قبلی‌اش، یوونتوس و چلسی به موفقیت در لیگ داخلی برسد و این همان چیزی است که سران رئال مادرید می‌خواهند.

از سوی دیگر، روزنامه اسپورت نوشته که کونته به دلیل دیگری از رئال مادرید دور شده است. این روزنامه ادعای مارکا را تکذیب کرده و نوشته که این کونته است که پیشنهاد رئال مادرید را جذاب نمی‌بیند. به نوشته این روزنامه چاپ کاتالونیا، این مربی از شرایطی که رئال مادرید به او پیشنهاد کرده راضی نیست. اسپورت نوشته که کونته تنها در صورتی جواب مثبت خواهد داد که قراردادی دو و نیم ساله با رئال مادرید امضا کند. این در حالی است که مادرید می‌خواهد در انتهای هر فصل، امکان اخراج کونته را داشته باشد.

این مربی ایتالیایی گفته که اوضاع رئال جالب نیست و کارهای زیادی باید انجام شود. او نمی‌خواهد در صورت ناکامی رئال در این فصل، تقصیر به گردن او باشد. او می‌خواهد هدایت پروژه‌ای بلندمدت را در اختیار داشته باشد، نه اینکه تنها نتایج ضعیف فعلی تیم را جبران کند. به همین دلیل، او به دنبال آن است که قراردادش بلندمدت باشد. به نوشته اسپورت، شرط کونته این است که اگر رئال مادرید او را اخراج کند، باید دستمزد او را تا پایان قراردادش به‌ صورت تمام و کمال پرداخت کند و این چیزی نیست که مطلوب سران رئال باشد و این نشان می‌دهد آنها نسبت به کونته اعتماد بالایی ندارند.

در حال حاضر، مذاکرات با کونته به مشکلاتی برخورد کرده و به نظر می‌رسد درک متقابلی بین دو طرف وجود ندارد، هرچند که در هر حال مذاکرات دو طرف ادامه دارد. آنها به صحبت ادامه خواهند داد و در همین حین، سولاری مربیگری تیم اصلی رئال مادرید را به عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز