خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پرسپولیس در اندیشه تکمیل کارنامه‌ پرافتخار

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۵۸

سیدجلال حسینی نقشی حیاتی در رسیدن پرسپولیس به این مرحله ایفا کرده و امیدوار است جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس و یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال آسیا در جدال با کاشیما با انگیزه‌های متفاوت قدم به چمن کاشیماساکر استادیوم خواهد گذاشت تا بتواند تیم پرسپولیس را در کسب نتیجه‌ی مطلوب یاری کند.

یکبار مقابل الجزیره زمانی که همگان ناامید از صعود پرسپولیس به جمع هشت تیم پایانی رقابتها بودند حسینی در نقش سوپرمن حاضر شد و با ضربه‌ای دیدنی دروازه‌ی علی خصیف را گشود تا پرسپولیس بتواند در مقابل دیدگان انبوه تماشاگران خودی در ورزشگاه آزادی به مرحله‌ی بعد صعود کند.

حسینی در دیدار با الدحیل نیز توانست به همین شکل عمل کرده و زمانی که پرسپولیس برای صعود نیاز به سه گل داشت با یک ضربه‌ی دیدنی شروع کننده‌ی طوفان پرسپولیس شود و با یک ضربه‌ی پای چپ گل اول را وارد دروازه‌ی امین لکومته کند.

در دیدار نیمه‌نهایی نیز حسینی توانست با رهبری خط دفاعی مانع گلزنی بازیکنان کلیدی السد در دیدار رفت شود و پرسپولیس توانست با اتکا به همین نکته و باز نشدن دروازه‌اش در زمین تیم حریف به فینال صعود کرده و در آستانه‌ی قهرمانی قرار گیرد.

حال او در این دیدار خواهد کوشید با ارائه‌ی یک بازی بی نقص و همچنین رهبری بازیکنان در داخل زمین زمینه‌ساز قهرمانی پرسپولیس شده و جام زیبای لیگ قهرمانان آسیا را در میان خیل عظیمی از هواداران خودی و در ورزشگاه آزادی بالای سر برده و تنها جام کسب نشده‌اش در رده‌ی باشگاهی را به ویترین افتخارات خود اضافه کررده و آن را تکمیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز