خبرگزاری کار ایران

در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انجام می شود؛

جدال سرخ پوشان دیار دریا با پدیده در مشهد / تفکرات گواردیولایی در انتظار نساجی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۷۸

پدیده بعد از باخت هفته اول دیگر اجازه نداد حریفی با 3 امتیاز از چنگشان خارج شود و با 7 برد و دو مساوی به صدر جدول تکیه زد.

به گزارش ایلنا،بدون شک پدیده سورپرایز بزرگ لیگ تا به اینجای کار بوده،تیمی که تا مرز انحلال و فروخته شدن پیش رفت ولی اکنون صدر نشین بی حرف و حدیث لیگ است و نساجی مازندران بعد از تساوی خانگی مقابل ماشین سازی تبریز کار سختی مقابل پدیده خواهد داشت.

چرا که پدیده برای ادامه صدر نشینی به 3امتیاز میزبانی این بازی احتیاج دارد اما برای نساجی کسب یک امتیاز در زمین صدرنشین نتیجه قابل قبولی به شمار می آید،هر چند شاگردان نکونام در مقابل سپاهان نشان دادند هراسی از نام حریف ندارند و در صورت کمی خوش اقبالی و البته قضاوت منصفانه داوران حتی توانایی کسب 3 امتیاز را دارند.

یحیی گل محمدی کار مربیگری خود را با همین نساجی شروع کرد و اکنون به عنوان رقیب در مقابل این تیم قرار گرفته است.

سیستم گل محمدی مبتنی بر بازی مالکانه است و به نوعی از گواردیولا الگو می‌گیرد در مقابل فوتبال مبتنی بر دفاع و ضد حمله نکونام،که امید است دوتیم بازی زیبایی از خود به نمایش بگذارند.

یحیی با تجربه مربیگری تیم های قبلی از جمله پرسپولیس،ذوب آهن،نفت تهران و تراکتور سازی به مصاف نکونامی می آید که نساجی اولین تجربه لیگ برتری اوست اما امتیاز نکونام سال ها کارکردن با مربیان مطرح در لیگ اسپانیا و البته کی‌روش در تیم ملی است.

فاز هجومی پدیده با محمد و امین قاسم نژاد در کنار خلعتبری و شاکری مجددا احیا شده با میانگین 1.3گل در هر دیدار به سومین تیم هجومی لیگ تبدیل گشته‌اند.

تنها مشکل تیم پدیده مسائل مالی است که حتی کار را به اعتصاب بازیکنان و خداحافظی سرمربی کشاند اما با کمک استانداری فعلا مشکلات تا حدودی رفع گشته و تیم پدیده با روحیه مضاعف پا به میدان خواهد گذاشت.

اما در مورد نساجی هرچه بنویسیم تکراری است؛ قرعه سخت ابتدایی در کنار اشتباهات مهلک داوری و البته کم توانی تیم در خط حمله ،این خلاصه عملکرد سرخ پوشان دیار دریا و جنگل است.

امروز خط دفاعی نساجی با مصدومیت حامد شیری دستخوش تغییر خواهد شد و این تغییر و ناهماهنگی احتمالی در خط دفاعی کار را برابر مهاجمان سخت کوش پدیده سخت تر خواهد کرد، پدیده صدر نشین تنها 5 گل بیشتر از نساجی به ثمر رسانده و این آمار بسیار پر معناست.

از طرف دیگر بیش از 75%از گل های پدیده در نیمه دوم به ثمر رسیده و یونس شاکری با 5 گل بهترین گلزن این تیم به شمار می رود.

این دیدار از ساعت 16 روز جمعه 11آبان ماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ، برگزار خواهد شد،قضاوت این دیدار به عهده داور بین‌المللی اما خراسانی فوتبال کشور علیرضا فغانی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز