خبرگزاری کار ایران

حیدری: بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد نام بزرگ این تیم باشند

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۵۹

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد نام بزرگ این تیم باشند.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری درباره مصدومیتش گفت: مصدومیت برای همه پیش می‌آید. اما متاسفانه مرکزی که MRI گرفته بودم اشتباه تشخیص داد و مصدومیتم بیشتر از چیزی بود که آنها عنوان کردند. به همین دلیل تمرینات را زود شروع کردم که مجبور شدیم دوباره درمان را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در فضای مجازی عنوان شده بود شاید به خاطر این مصدومیت دیگر نتواند به میادین برگردد، تصریح کرد: در فضای مجازی هر صحبتی عنوان می‌شود. باید طول درمان به خوبی طی شود اما چون زودتر شروع کردیم مدتی زمان بیشتر می‌برد. من سعی می‌کنم زیاد مصاحبه نکنم اما متاسفانه شانس با ما نبود و تشخیص اشتباهی آن مرکز باعث شد بازگشتم به تاخیر بیفتد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره دلایل ناکامی این تیم و ناراحتی هواداران گفت: عوامل زیادی در این خصوص دخیلند. متاسفانه مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها روند تیم را مختل کرده است. همین سایپا را باید در لیگ با اختلاف می بردیم. نمی‌دانم امروز چه اتفاقی افتاد با وجود اینکه این تیم 10 نفره بود نتوانستیم به پیروزی برسیم. برخی بازیکنان ما جوان هستند و هواداران باید از آنها حمایت کنند. از طرفی از سوی وزارت ورزش هم به خوبی حمایت نشدیم.

حیدری در خصوص شایعاتی که درباره اختلاف بین بازیکنان داخلی وخارجی وجود دارد، گفت: اینطور نیست. بازیکنان هیچ مشکلی با هم ندارند اما بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد نام بزرگ این تیم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز