خبرگزاری کار ایران

داوود فنایی در گفت‌وگو با ایلنا

بیرانوند نقش مهمی درقهرمان شدن پرسپولیس ایفا خواهد کرد / شانس دو تیم برای قهرمانی 50-50 است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۸۳۴

پرسپولیس در تاریخ‌ترین روزهای خود قرار گرفته است و در آستانه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس روز شنبه  در فینال لیگ قهرمانان آسیا در مقابل کاشیما آنتلرز قرار خواهد گرفت. تیم برانکو توانست از مشکلات و سختی‌های زیادی عبور کرده و خود را به این مرحله برساند و امیدوار است بتواند این موفقیتها را تداوم بخشیده و به قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برسد.

داوود فنایی پیشکسوت سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه را نمی‌شود یک بازی حساس قلمداد کرد. این دیدار فوق حساس است. فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بازی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. گل نخوردن در دیدار رفت می‌تواند برای پرسپولیس بسیار خوب باشد. یعنی باید در وهله‌ی مراقب باشیم تا گل نخوریم بعد از آن اگر شد بتوانیم به کاشیما در خانه‌ی خود گل بزنیم و راه قهرمانی را هموار کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم شانس دو تیم برای قهرمانی 50-50 است و از الآن نمی‌توان شانس تیمی را بیشتر از دیگری توصیف کرد. امیدوارم پرسپولیس که بعد از انتظارهای زیاد به اینجا رسیده بتواند در گام آخر هم خوب بازی کند و موفق شود لیگ قهرمانان آسیا را فتح کند.

دروازه‌بان سابق سرخپوشان در مورد بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در این دیدار نیز تصریح کرد: همه‌ی بازیکنان در این مسابقه به سهم خود تاثیر گذار هستند و هر کدام می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند اما به نظر من نقش بیرانوند در این مسابقه بسیار پررنگ تر از بقیه است. دیدید که در بازی با السد او چه عملکردی را از خود نشان داد و هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت توانست با واکنش‌های خود پرسپولیس را در رسیدن به فینال یاری کند. امیدوارم او این نمایش‌های درخشان خود را در فینال هم داشته باشد و مانع گل خوردن پرسپولیس شود و به نظرم این اتفاق هم خواهد افتاد . وقتی در جام جهانی در مقابل بزرگترین بازیکنان دنیا قرار می‌گیری اعتماد به نفست بیشتر می‌شود و می‌توانی بهتر عمل کنی. شما دیدید که بیرانوند چه نمایش درخشانی در مقابل ستارگان فوتبال دنیا داشت و شاهکار او هم در مقابل پنالتی رونالدو رخ داد. در کل بیرانوند می‌تواند بیشترین تاثیر را در راه قهرمانی پرسپولیس ایفا کند.

فنایی در مورد عملکرد برانکو نیز گفت: برانکو مربی خود من بوده و با تفکرات و روشهای او آشنا هستم. فوق العاده مربی بزرگ، خوب و باهوشی است و قطعا استراتژی خوبی را برای این بازی در نظر خواهد گرفت تا بتواند پرسپولیس را به این افتخار بزرگ برساند و نام خود را در تاریخ باشگاه سنجاق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز